Va ser fa ja uns dies quan Toyota va presentar oficialment la nova generació de la sev C-HR, un dels models més importants de la marca japonesa a les carreteres del vell continent, entre altres coses perquè ha estat en la seva primera generació u dels models que més vendes acumulat dins dels catàlegs del fabricant japonès.

Com va passar amb la primera generació, en la qual el seu futurista disseny, el seu motor híbrid i la seva excel·lent relació qualitat preu ho van fer una de les opcions més venudes a Europa, tot apunta que aquesta segona generació, en la qual Toyota ha tornat a fer un pas endavant en matèria de disseny i evidentment ha continuat apostant pels motors híbrids, continua sent un dels models més reeixits a les carreteres del vell continent.

Si bé és cert que serà d'aquí a uns mesos quan es podrà a la venda a Espanya, la marca ja donat a conèixer el rang de preus d'aquest model al mercat de Polònia, el primer mercat en el qual es posa a la venda aquesta nova generació a Europa. Uns rangs de preus que no han deixat a ningú diferent.

El nou Toyota C-HR no serà precisament barat

Entre altres coses perquè la versió més senzilla d'aquest model té un preu al mercat polonès que superen els 31.000 €, una quantitat que, si bé és cert que no compta amb cap tipus de descompte o promoció, per a molts és extremadament alta sent com és un model del segment dels SUV de mida urbana.

Toyota C HR
Toyota C-HR

I és que cap tenir en compte que, per un preu molt similar, es poden comprar al nostre país models com el Kia Sportage o el Hyundai Tucson que, sense comptar amb el motor híbrid que compta aquest Toyota, són evidentment models d'una mida superior amb més habitabilitat, més capacitat de càrrega, motors de gasolina que ronden els 150 cavalls de potència i un millor equipament de sèrie.

Si bé és cert que falta saber ara quins preus tindrà aquest model a Espanya i, sobretot, quines ofertes de llançament tindrà, no són pocs els que asseguren que si Toyota decideix fixar un preu de partida tan alt és molt probable que, almenys en un inici de la seva comercialització, les vendes d'aquesta nova generació no siguin precisament les mateixes que estava aconseguint i que continua aconseguint la generació vigent, que encara es troba la venda a les nostres carreteres.