En Toyota saben molt bé que els SUV de mida urbana s'ha convertit en una de les categories més venudes dins de les nostres carreteres així com a bona part de carreteres a nivell europeu.

És per això que, malgrat que la marca japonesa ja tenia al seu Toyota C-HR molt ben posicionat al mercat i de fet sent un dels models més venuts de la seva categoria, el fabricant va optar per doblar la seva oferta en aquest segment, apostant pel Toyota Yaris Cross.

 

Es pot tenir en compte que, a diferència del C-HR, que tant en la seva versió actual com en la nova que s'acaba de presentar sempre s'ha caracteritzat per tenir un disseny trencadora innovador, aquest Yaris Cross es presenta com una opció molt més neutra quant a les seves línies i el seu disseny, situant-se, tal com li han donat suport molts, com una espècie de 'mini RAV4'.

El Toyota Yaris Cross és una opció cada vegada més consolidada

Si bé hi va haver qui va posar en dubte que aquesta doble oferta de Toyota en aquest segment podia no ser encertada, veient les xifres de vendes que està aconseguint aquest Yaris Cross, que pot presumir de ser un dels models més venuts a Espanya, és evident que el fabricant ha encertat, i molt.

Entre altres coses perquè, mantenint molts dels punts clau de Toyota en els seus models com és el cas dels motors híbrids i d'una fiabilitat més que provada, aquest model es posiciona com una opció perfecta per a aquells que busquen un SUV molt ben dotat en tots els sentits però que no impliqui el sobrecost d'un model prèmium.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, gràcies al descompte actual el preu de la versió més senzilla d'aquest model es queda per sota dels 25.000 €, convertint-lo així en una de les millors opcions per a aquells que busquin un model amb un motor híbrid auto recarregable, en aquest cas una mecànica de 116 cavalls de potència.

Tenint en compte que és un model pensat per moure's de forma habitual pel tots urbans interurbans, el seu motor híbrid es converteix en una peça clau per acabar aconseguint consums realment baixos, la qual cosa acaba derivant també en una despesa més gran per combustible, un factor molt a tenir en compte avui dia.