Jeep sempre s'ha caracteritzat per ser una marca destinada a tots aquells conductors als quals els agrada, els apassiona, sortir d'asfalt per enfrontar-se a les carreteres i als camins més complicats amb el seu cotxe.

En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que el Jeep Wrangler pot presumir de ser un dels 4x4 cigars més destacats dins del mercat d'aquest tipus de models, un model més que ben valorat en tots a cada un dels mercats en què participa malgrat no ser un model amb un preu low-cost.

 

Tanmateix, no és el Wrangler l'únic model de la marca americana que pot arribar a tenir tracció a les quatre rodes i reductora, encara que això sí, aquest tipus de versions disparen el seu preu respecte a les versions amb tracció normal. Un bon exemple d'això és el Renegade, el que pot presumir de ser el model més venut de la marca americana el nostre país i que, en la seva versió Trailhawk, compta amb totes les actituds d'un tot terreny pur.

El Jeep Renegade Trailhawk, un SUV 4x4 cigar i PHEV

Si bé és cert que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, és la versió més senzilla d'aquest model que pot presumir de tenir un preu per a les seves característiques que bé pot considerar-se low-cost, en aquest cas de menys de 28.000 €, no és aquesta la versió destinat als amants de l'offroad.

Sí que ho és la versió més ben dotada en aquest sentit, l'anomenada Trailhawk que, amb un preu de més de 48.000 euros, arriba amb, entre altres coses, carrosseria sobreelevada fins a 210mm d'alçada lliure a terra, una reductora, un diferencial posterior bloquejable, tracció integral amb 5 maneres de gestió electrònica (Roca, Neu, Arena, Fang i Auto) i control de descensos.

 

Una versió que al seu torn va unida a un motor híbrid endollable de més de 200 cavalls que, evidentment tenint en compte les característiques de la seva mecànica, li permet també lluir l'etiqueta ZERO de la DGT, per la qual cosa es converteix en un dels pocs models perfectes tant per al dia a a dia a les grans ciutats com un model perfecte per endinsar-se als camins més durs per a un cotxe lluny de l'asfalt.

Per molt que no sigui en cap cas la versió més venuda d'aquest negret, temps de presumir de tenir, fins i tot en el seu model top vendes, una versió per a aquells que busquen sempre alguna cosa més en un SUV que no sigui una carrosseria una mica elevada respecte a allò dels contactes. I el Renegade Trailhawk és l'exemple perfecte d'això.