Honda és un d'aquests fabricants que, per molt que no tingui un volum de vendes enorme al nostre país ni en la immensa majoria de mercats europeus, pot presumir de ser una de les marques més ben valorades.
Entre altres coses perquè la marca japonesa sempre s'ha caracteritzat per posar al mercat en models amb un nivell de tecnologia i d'innovació mecànica que en molts casos els situa un esglaó per davant de la immensa majoria dels seus rivals directes, encara que també es pot tenir en compte que en moltes ocasions els models de la marca japonesa se situa també un esglaó per sobre quant a preu, i això és segurament el que provoca que les seves vendes no siguin les mateixes que les d'altres marques com és el cas de Kia, Hyundai o Toyota.
Un bon exemple d'això és l'Honda Jazz, un utilitari que compta amb una versió crossover anomenada Crosstar que, si bé és cert que tenen molts arguments al seu favor referent a mecànica, disseny, equipament de sèrie i tipus de carrosseria, tenen el seu preu un argument que no juga molt al seu favor.
L'Honda Jazz Crosstar és un crossover interessant però car
Tal com podem veure ara en el configuradors de la marca japonesa, Honda està intentant augmentar les seves xifres de vendes a través d'una promoció que passa per un sistema de finançament de quatre anys en el qual el principal protagonista és la quota de 249 € al mes.
Això sí, com sol ser habitual en aquests casos, per molt que la quota mensual sigui relativament baixa, el principal problema arriba no tan sols amb els interessos i les comissions sinó amb la quota d'entrada i la quota final. D'aquesta forma, sumant-ho tot, el preu final a terminis d'aquest model supera els 37.000 €, un preu exageradament alt per a un model de la seva categoria, i més tenint en compte que hi ha models de categories superiors també amb motors HEV per un preu similar.
La part positiva és que, donada la seva mida i el seu pes, el fet que compti amb un motor híbrid auto recarregable de 122 cavalls de potència ho permet no només lluir l'etiqueta ECO de la DGT, sinó acabar tenint un consum homologat per sota dels 5 l, una xifra molt interessant tenint en compte com està el preu de la gasolina i que, sobretot, és un model pensat per moure's per entorns urbans, on els HEV acaben oferint les seves millors prestacions quant a consums.