A Tesla són molt conscients de què, si bé és cert que el seu Model Y pot presumir de ser el cotxe elèctric més venut a nivell mundial i a més de ser un dels cotxes més venuts en el passat 2023 a tot el món, les xifres de vendes dels elèctrics han tingut una notable caiguda durant aquest primer trimestre, especialment en mercats com el d'Europa i Espanya.

No és casualitat llavors que els d'Elon Musk hagin decidit moure fitxa i al llançat ara una nova versió d'aquest model i el converteix en un model encara més interessant.

 

I és que, si bé és cert que aquest tesla podia presumir de ser una de les opcions més interessants lliuraments que ells que buscaven un elèctric de caràcter prèmium però a un preu atractiu, amb la nova versió que ha ampliat de forma notable la seva autonomia, el model i passa a ser ara una de les opcions més racionals.

El Tesla Model Y compta ara amb 600 quilòmetres d'autonomia

Entre altres coses perquè la nova versió d'aquest model i comptarà amb un autonomia de fins a 600 km, una xifra bastant superior a què té la versió d'accés, que es queda en 455 km. Aquesta diferència de gairebé 150 km pot ser clau per a molts conductors, sobretot per a aquells que no busquin tan sols un elèctric per moure's diàriament per entorns urbans interurbans sinó que busquin també un cotxe polivalent amb què poder afrontar llargs viatges en carretera i autopistes sense cap tipus de problema.

 

Com és lògic, aquesta versió se situa un esglaó per sobre quant a preus respecte a la versió d'accés, amb un preu de partida que se situa en els 48.990 euros. Es pot tenir en compte, això sí, que és un preu a què se li poden aplicar els ajuts del govern, per la qual cosa amb el descompte de fins a 7000 € pot arribar a costar 42.990 €, un preu que el converteix en una de les opcions més interessants quant a relació qualitat/preu/prestacions.

No seria estrany que, gràcies a l'entrada d'aquesta nova versió, les vendes d'aquest model recuperaran el bon ritme que tenien fins fa tot just uns mesos, sent aquest el principal objectiu d'una marca que sap que no passa pel seu millor moment.