Com no podia ser de cap altra manera tenint en compte que Tesla passa pel seu millor moment comercial, a la marca americana no tenen cap altre objectiu que el de continuar creixent en tots i cada un dels mercats importants a nivell mundial i continuar sent la marca de cotxes elèctrics amb més quota de mercat.

En aquest sentit, si bé és cert que el fabricant ha estrenat recentment el tan esperat Cybertruck, la pròxima actualització del Tesla Model Y es presenta com el seu pròxim gran objectiu. Tanmateix, es pot destacar que, més enllà que és més que probable que el Model Y i el Model 3 vagin a continuar sent els models més venuts del fabricant, no són pocs els que estan esperant amb ganes que arribi el que serà el model més barat de Tesla, el Tesla Model 2.

 

Va ser fa ja molts anys quan el màxim responsable del fabricant, Elon Musk, va apuntar que la seva idea era la de, una vegada la marca ja estigués consolidada al mercat mundial i les grans inversions inicials ja estiguessin rendibilitzades, llançar al mercat un cotxe elèctric que tingués un preu que rondés els 25.000 € i que, com passa amb la resta dels seus models, es posicionés un esglaó per sobre de la competència a nivell de tecnologia.

No és oficial, però el Tesla Model 2 podria arribar el 2025

En aquest sentit, des del fabricant no han donat cap informació oficial respecte a quan podria arribar aquest esperat crossover compacte conegut internament com a Redwood, però en un informe recent de Reuters ja es parla que el més probable és que aquest model comenci la fase de producció el proper any, és a dir, el 2025.

 

La idea de la marca americana és, sobretot, més enllà de continuar posicionant-se per sobre dels rivals clàssics americans, europeus i japonesos, frenar les vendes de les marques xineses que estan arribant als principals mercats a nivell mundial amb propostes molt interessants quant a relació qualitat preu.

És per això que l'objectiu de Tesla és que el seu Model 2, un model que comptarà amb un disseny més compacte que la resta així com amb mecàniques i bateries també més petites però que comptarà amb una autonomia que hauria de rondar els 400 km, tingui un preu a Europa que rondi els 25.000 €, que no deixa de ser la quantitat que s'han fixat molts fabricants de cara a la pròxima generació dels seus cotxes elèctrics.