El Cupra Formentor s'ha convertit en el millor aliat de la marca esportiva del grup Volkswagen a Espanya des de fa ja molt temps. De fet, sent el primer model dissenyat íntegrament per aquest fabricant, ha estat el que més li ha ajudat a créixer com a marca a les nostres carreteres, entre altres coses perquè els Cupra Ateca i Cupra León arriben directament derivats de Seat, per la qual cosa no compten amb el llenguatge disseny del Formentor.

Això sí, són plenament conscients en el fabricant associat al grup Volkswagen que han de continuar ampliant la seva nòmina de models al nostre país a Europa, per això ja estan en les últimes fases de proves d'un model que pot convertir-se en una de les seves millors armes dins de no molt temps.

 

És un altre que el Cupra Tavascan, el primer SUV 100 × 100 elèctric de la marca que ja va ser presentat fa uns mesos però que continua estant en la seva última fase de desenvolupament. Serà d'aquí a uns mesos quan s'obriran els llibres de comandes, per la qual cosa les primeres novetats haurien d'arribar durant els primers mesos de 2024.

El Cupra Tavascan apunta a ser un model clau a Espanya

Són molt conscients a la marca que els models 100 × 100 d'elèctrics no estan tenint molt èxit al nostre país almenys de moment, entre altres coses perquè continuen sent opcions que se situen per preu bastant per sobre de les opcions que compta amb motors de combustió o amb motors híbrids i, a més, perquè al nostre país les infraestructures per facilitar llargs viatges amb cotxes elèctrics no és que siguin precisament les millors.

En qualsevol cas, tenint en compte que el Cupra vol convertir-se'n en una marca 100 × 100 elèctrica en un futur no molt llunyà, aquest Tavascan serà un model que pot marcar un abans i un després, entre altres coses perquè té un disseny molt atractiu i comptarà amb l'últim en tecnologia del grup Volkswagen.

 

És més, no són pocs els que asseguren que, si bé és cert que en un primer moment aquest model no tindrà ni de lluny les mateixes xifres de vendes que té el Formentor, a la llarga i amb el pas del temps pot ser que es converteixi en el model més venut de compra i, per tant, en el pitjor malson del model que més ha ajudat fins ara a créixer a la marca a Espanya.