Si bé és cert que a diferència d'altres marques japoneses, especialment a diferència de Toyota, Suzuki no és que pugui presumir precisament tenir molt pes al mercat espanyol, el fabricant asiàtic sí que pot presumir de tenir una de les millors opcions actualment al seu catàleg, entre altres coses perquè passa per ser un dels millors SUV compactes per relació qualitat preu a Espanya.
No és altre que el nou S-Cross, un model que acaba d'estrenar la seva tercera generació i en la qual la marca fa un importantíssim pas endavant en tots els sentits, tant referent al seu disseny, segurament molt més atractiu que el de la generació actual, com sobretot també referent als seus motors i al seu equipament, amb sistemes de micro hibridació o sistemes de motors híbrids que li permeten a aquest model lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
Però el millor d'aquest model és que compta a la seva gama amb una versió amb autèntiques capacitats tot terreny, convertint així a aquest SUV en un 4x4, un tipus de cotxe que va triomfar molt a finals dels 90 i que ara, a poc a poc, està tornant a guanyar adeptes entre tota mena de conductors.
El Suzuki S-Cross 4x4, una opció molt recomanable
Es pot tenir en compte que, a diferència del que passa amb bona part dels seus de la seva categoria que compten amb autèntiques capacitats tot terreny, el preu de partida de la versió més senzilla que compta amb la tracció All-Grip de Suzuki és de menys de 28.000 €, el que el converteix en una de les millors opcions actualment al nostre país i en una alternativa a models tan reeixits com el Hyundai Tucson, el Kia Sportage o el Seat Ateca, que per aquest preu no ofereixen aquestes prestacions.
Amb una tecnologia que permet seleccionar entre quatre diferents maneres de conducció per adaptar-se als terrenys més complicats, aquesta tecnologia amb tracció a les quatre rodes porta a més de la mà d'un motor de 129 cavalls de potència associat un sistema de micro hibridació lleugera, per la qual cosa a més de les seves capacitats tot terreny potenciades també per la seva bona alçària lliure a terra i per les seves bones proteccions als baixos, li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT a un preu realment interessant.
No serà precisament senzill que aquest model acabi situant-se entre els més venuts del seu segment, entre altres coses perquè, sent com és una marca molt menor a Espanya, molts directament ni ho tindran en compte. Això sí, segur que els que el tinguin entre la seva llista de candidats, més d'una optarà per ell, entre altres coses perquè ofereix molt bones prestacions a un preu molt atractiu.