Si bé és cert que Suzuki no pot presumir de tenir una quota de mercat enorme a Europa, la marca japonesa, molt més important en altres països, sí que pot presumir-te tenir, o en aquest cas haver tingut, al seu catàleg u dels models més buscats i més ben valorats en el seu segment: el Suzuki Jimny.
I és que aquest petit tot terreny sempre s'ha caracteritzat per ser una excel·lent opció quant a relació qualitat preu per a aquells que busquen un model clarament diferenciat de la resta, amb veritables actituds tot terreny i no com la immensa majoria dels seus de la seva mida a Europa, i amb un disseny tan icònic que fa d'aquest model tot una referència allà on es ven.
Un model que, per desgràcia per als seguidors de Suzuki, no és la venda ni a Espanya i a Europa, almenys no en la seva versió tradicional. Si bé els va tenir durant un temps, la marca va decidir eliminar-lo del mercat i, temps més tard, que tornar en forma de vehicle comercial per poder complir així les exigències d'emissions.
L'edició limitada del Suzuki Jimny per a Malàisia
El més frustrant per als seguidors d'aquest model no és tan sols saber que ja no es ven a Espanya, sinó que aquest sí que es continua venent en altres mercats a nivell mundial.
I un dels últims en els quals la marca japonesa decideix començar a comercialitzar aquest model és el mercat de Malàisia, i ho ha fet altres llançant una edició especial anomenada Rhino de tan sols 30 unitats en la qual, com bé podem veure en les imatges, aquest model compta amb una sèrie de modificacions estètiques que el converteixen en una opció interessant entre aquells amants dels dissenys una mica vintage.
Una edició especial que no varia en l'apartat mecànic, per la qual cosa aquest Suzuki que continua comptant amb un petit motor de gasolina de poc més de 100 cavalls de potència associat en la transmissió manual i, això sí, a una tracció a les quatre rodes, sent de l'un dels tot terrenys més senzills però al seu torn més capaços del mercat.
Per un preu de partida que rondarà els 35.000 € en aquest mercat asiàtic, continuen sent molts els que encara esperen que, sigui de la forma que sigui, Suzuki torni posar aquest model a la venda a les carreteres europees, entre altres coses perquè, quan ho va estar, quan estava disponible, va arrasar.