No és que sigui precisament cap secret que, per molt que en Dacia sabessin que el seu nou Jogger no anava a tenir ni de lluny la quota de mercat que tenen el seu Sandero i el seu Duster, entre altres coses perquè estem parlant de dos dels models més venuts a Europa, a la marca romanesa esperaven que el seu crossover familiar de set places tingués almenys una millor acollida als mercats europeus.

Amb 655 matriculacions i ocupant la posició 63 actualment al nostre país, aquest Dacia tampoc no ocupa una posició realment dramàtica, però evidentment la marca romanesa confiar que, amb l'arribada de la nova versió híbrida, les vendes del seu nou model augmentin de forma notable.

 

Això sí, es pot destacar que el mes de febrer passat les xifres de vendes d'aquest model van ser tan baixes que van provocar que fins i tot un model que per a molts continua sent un gran desconegut al nostre país el superés quant a matriculacions. No és cap altre que el Lynk & Co 01, un model molt popular entre els quals busquen un SUV híbrid endollable però que, com bé saben el fabricant, molts a Espanya ni coneixen.

El Lynk & Co segueix sumant vendes a Espanya

El millor en el seu cas és que, més enllà de ser un dels models híbrids endollables més matriculats a Espanya en el passat 2022 i ser també un dels reis de la categoria en aquest inici de 2023, aquest model, l'únic que ven de moment la marca xinesa al nostre país, pot presumir de ser entre els 100 més venuts a les carreteres espanyoles, una cosa que no ocorre|passa amb models amb, en teoria, més mercat.

 

Si bé és cert que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el preu de partida d'aquest model arriba amb una mecànica híbrida endollable de 261 cavalls de potència que li permet tenir més de 50 km d'autonomia 100 × 100 elèctrica es queda per sota dels 40.000 €, el veritable motiu del seu èxit passa per la innovadora proposada per fer-se amb un d'aquests models a través d'un sistema de subscripció mensual al més pur estil tipus Netflix, HBO o Spotify.

Els seguidors d'aquest fabricant saben molt bé que la marca ja està treballant en un nou model, el 08, un model que se situava per sobre de l'actual 01, pel que no seria estrany que, d'aquí a uns anys, Lynk & Co fos una marca molt més conegut el nostre país. De moment, té un model que ja es ven més que el Dacia mateix Jogger.