A Ford van prendre una decisió fa ja un temps que no passo precisament desapercebuda en la seva comunitat de fans. I és que, per primera vegada en la història, la marca americana va decidir utilitzar el nom de Mustang per posar al mercat un model 100 × 100 elèctric, una cosa que molts van criticar de forma notable però que, amb el pas del temps i veient el rendiment d'aquest model, cada vegada ha estat menys polèmica.
Entre altres coses perquè la marca americana ha decidit entrar al terreny dels crossover 100 × 100 el noi amb el seu Ford Mustang Mach-e, un model que pot presumir de ser el més tecnològic dins del catàleg de la marca americana i, si bé és cert que té a l'Explorer per sobre quan mida i prestacions, no deixa de ser un elèctric que ofereix una dinàmica de conducció i no sensacions molt atractives.
El Ford Mustang Mach-e, un SUV elèctric que mira de tu a tu a les prèmium
Es pot destacar que, a diferència del que passa amb la immensa majoria de models de la marca americana, aquest crossover elèctric no té problemes a l'hora de mirar de tu a tu alguns dels models més prèmium al mercat, entre ells el Tesla Model Y o qualsevol dels models dels prèmium alemanyes de la seva categoria.
Entre altres coses perquè ja en la seva versió més bàsica de totes arriba amb una mecànica més que ben dotada en tots els sentits, un motor de 269 cavalls de potència i una bateria de 76 kW hora, una bateria que li permet tenir fins i tot gairebé 440 km d'autonomia segons el cicle d'homologació WLTP. Es pot tenir en compte que, com bé sabem que té un elèctric cigar, aquesta xifra pot ampliar-se o rebaixar-se depenent del tipus de conducció que es realitzi amb el cotxe.
Això sí, com és lògic tenint en compte que és un dels models més avançats tecnològicament de Ford, aquest Mustang Mach-e no és un model precisament barat. Tal com podem veure en quecochemecompro.com, el seu preu es dispara per sobre dels 63.000 € malgrat estar en oferta, una quantitat que, això sí, el situa a un nivell molt semblant d'algun dels seus rivals directes.
Saben molt bé a la marca americana que aquest model no es convertirà en cap cas en el seu model més venut a cap mercat, però al seu torn són conscients que estan demostrant que, quan els elèctrics es que siguin els mers dominadors, estaràs més que preparats per posar a la venda models molt atractius.