El Volkswagen T-Roc s'ha convertit en una de les grans ànimes de la marca alemanya a Espanya i a Europa en els últims anys. Un model que, si bé és cert que hi ha hagut alguns moments en els que ha aconseguit fins i tot superarà en vendes al Golf, continua estant ara de moment per darrere del compacte, però convertint així en el segon model més venut de la marca i en tota una referència en el segment dels SUV de mida urbana.

 

És més, com sol ser habitual en aquest cas, aquest model ha aconseguit entrar al Top 10 dels cotxes més venuts a Europa el mes de març passat, i ho ha fet amb una xifra de vendes més que important: gairebé 21.000 matriculacions. Així, per molt que ho hagi fet en la vuitena posició que hagi tingut fins a set models per davant, es pot tenir en compte que ha estat el model més venut de la seva categoria sumant les vendes de tots els mercats a Europa.

El Tesla Model Y arrasa per davant de la resta a Europa

El que segurament continua provocant molts mals de cap a la marca alemanya és que, més enllà que el seu model tingui set rivals per davant, dos d'ells passen per ser també models amb carrosseria tipus SUV: el Nissan Qashqai i el Tesla Model Y.

De fet, no ha estat cap altre que el model americà el que ha tornat a conquerir la primera posició el mes de març passat a Europa aconseguint gairebé 27.000 matriculacions, fent evident que, per molt que en alguns mercats del vell continent els elèctrics no estiguin precisament molt implantats, les vendes a nivell general continuen sent molt bones malgrat la caiguda de matriculacions dels cotxes elèctrics en els últims mesos.

 

En qualsevol cas, que el seu T-Roc continuï sent el model més venut de la seva categoria és una excel·lent notícia per a Volkswagen, una marca que porta temps apostant també pels elèctrics però que veu com, almenys de moment, continuen sent els seus models de combustió els que més alegries les estan donant a nivell de vendes.

No és casualitat llavors que, per molt que vagin a anar ampliant la seva gamma de cotxes elèctrics, els models amb motors de combustió vagin a continuar tenint molt protagonisme als seus concessionaris.