A Opel són molt conscients que els SUV s'han convertit a la carrosseria de moda tant a Espanya com a Europa en els últims anys i, per això, tal com han fet també en altres fabricants com és el cas de Volkswagen o Toyota, els alemanys van optar al seu dia per redoblar els seus esforços en el segment dels SUV urbans. Un doble esforç amb dos protagonistes, el Mokka i el Crossland.

Això sí, es pot tenir en compte que la diferència de vendes entre aquests dos models ha provocat que el més veterà dels dos i el que per a molts és el menys atractiu en tots els sentits, el Crossland, tingui els dies comptats.

 

De fet, el fabricant alemany ha reduït tant la seva gamma que actualment tan sols es pot configurar amb un nivell d'acabat, que arriba ben dotat de sèrie, això sí, així com amb dues possibilitats mecàniques, en els dos casos és el mateix motor però que es pot configurar amb transmissió manual o amb transmissió automàtica, sent l'automàtic un motor més potent

L'Opel Crossland, un model sentenciat però interessant

D'aquesta forma, gràcies a comptar amb un descompte més que interessant, la versió d'accés d'aquest model acaba tenint un preu que ronden els 18.000 € sempre que es financi la compra amb la marca, el que provoca que evidentment el preu final vaig acabar sent més alt.

En aquest cas es tracta de la versió que compta amb el motor de gasolina de 110 cavalls de potència associat a una transmissió manual, un motor que, si bé és cert que no ofereix grans prestacions referent a velocitat i acceleració, sí que acaba derivant en un consum més que acceptable per a un model de la seva categoria.

 

A més, es pot tenir en compte que, a diferència del que ocorre amb el Mokka, un model potser molt més atractiu quant a disseny, aquest Crossland passa per ser una opció més familiar pensada per a aquells que busquen més habitabilitat, més capacitat de càrrega i menys esportivitat i disseny, sent així una opció que, per molt que està sentenciat ja per part de la marca alemanya, es converteix en una opció interessant.

Això sí, tenint en compte que les seves xifres de vendes a Espanya han estat sempre molt menors, no seria estrany que s'acaba marxant al final per la porta del darrere i sense fer molt soroll.