A diferència del que passa amb altres marques coreanes, especialment amb Kia i Hyundai, SsangYong és que pugui presumir de tenir precisament una quota de mercat destacat a les carreteres espanyoles. De fet, és un fabricant poc conegut, entre altres coses perquè la seva gamma de models a les carreteres espanyoles no és gaire àmplia.

Això no significa, tanmateix, que dins del catàleg del fabricant asiàtic no apareguin opcions gaire interessants referent a qualitat preu. És més, aquesta marca pot presumir de tenir un dels SUV més ben classificats en aquest sentit, amb un preu que ens situa molt per sota de les marques prèmium però amb unes característiques que alhora el situen per sobre de bona part dels seus rivals generalistes, convertint-se així en una opció molt interessant.

 

No és cap altre que el Rexton, un SUV de grans dimensions que pot comptar amb fins a set places i que compta amb l'últim en tecnologia de la marca, posicionant-se com una de les millors opcions per a aquells que busquen un model familiar però amb el qual, a més en el seu cas, poder sortir de l'asfalt sense cap tipus de problema.

El SsangYong Rexton, un SUV molt top

El millor argument de venda d'aquest model és el seu preu. I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla de totes té un preu de partida que es queda just per sota dels 40.000 €, és a dir, el preu que el converteix en una de les millors opcions a mig camí entre un model generalista i un model prèmium.

Sobretot tenint en compte que arriba de sèrie molt ben dotat en tots els sentits, especialment en l'apartat mecànic, amb un motor dièsel de 202 cavalls de potència que porta associat a una transmissió automàtica i, també, a una tracció a les quatre rodes, la qual cosa el converteix en un SUV amb veritables actituds offroad, alguna cosa que no molts dels seus rivals directes poden dir.

 

Quant a l'equipament, arriba de sèrie molt bé dotat amb, entre altres coses, alarma, climatitzador, fars LED, pantalla tàctil de vuit polzades, càmera posterior, sensors de pàrquing, avís precol·lisió, ordinador i control de creuer. Veient les xifres de vendes d'aquest matí, és evident que molts conductors al nostre país no ho tenen en compte, entre altres coses perquè segurament me'l coneixen. Això sí, és que s'interessen per un d'ells saben molt bé que estava davant d'una de les millors opcions en segment que, a diferència del que passa amb els SUV d'una mida menor, no té gaire èxit a Espanya.