Per molt que el Nissan Qashqai hagi estat, sigui i continuarà sent segurament la millor arma de la marca japonesa a les carreteres europees, no és que sigui precisament cap secret que els del Japó poden presumir de tenir al seu catàleg un dels SUV set places més reeixits al Vell Continent des de fa temps: el X-Trail.

En aquest cas, es tracta d'un model de més envergadura que el Qashqai, pensat per a aquelles famílies que necessiten molt espai i habitabilitat, així com fins i tot una tercera fila de seients, que fan d'aquest X-Trail un model molt interessant per relació qualitat-preu.

 

Sobretot tenint en compte que ara la marca ha llançat unes versions amb l'equipament més senzill, que, evidentment, poden presumir de tenir un preu més baix que les versions que estaven fins ara a la venda al nostre país. Però el millor de tot en aquest sentit és que, malgrat que es tracta actualment de les versions d'accés, aquest X-Trail arriba amb l'acabat Acenta, ben dotat de sèrie, i un motor que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

El Nissan X-Trail més barat a Espanya costa 40.500 euros

Així, la versió més barata actualment d'aquest model té un preu de partida de 40.500 € en la versió de cinc places, i 41.250 € per a la versió de set places, un preu que evidentment és més alt que el que tenen els seus germans petits, però que, alhora, el converteix en una de les millors opcions entre aquells que busquin un SUV de set places amb molta tecnologia.

 

Entre altres coses, perquè la mecànica que arriba associada a aquesta versió és un motor de gasolina de 163 cavalls de potència que al seu torn està associat a un sistema de microhibridació lleugera amb un canvi automàtic, una mecànica que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT i aprofitar-se així de tots els seus avantatges, que no és que siguin pocs.

Per molt que hi hagi actualment opcions al mercat espanyol més barates en aquest segment com és el cas del Seat Tarraco, entre altres, és evident que, atesa la dotació de sèrie i la mecànica d'aquest Nissan, molts veuen en aquest X-Trail una de les millors opcions actualment en un segment que, això sí, no tenen ni de lluny la mateixa quota de mercat que tenen els segments inferiors.