No és que sigui precisament cap secret que Tesla viu el seu millor moment comercial. Un bon exemple d'això és que, segurament per sorpresa per a molts, no ha estat cap altre que el Model Y el model que ha acabat sent el cotxe més venut a les carreteres europees en el primer trimestre d'aquest 2023.

Això sí, per molt que els d'Elon Musk estiguin vivint un dels seus millors moments i tenint en compte que no deixen de baixar els seus preus, és bastant probable que continuïn vivint durant molts mesos, el fabricant sap molt bé que cada vegada són més els rivals que estan arribant a les carreteres europees per posar-se'l realment difícil opcions com el Model Y, entre d'altres.

 

I un dels rivals als que el propietari de la vaig seguir atentament des de fa anys és precisament un model que forma part d'un fabricant fundat per qui va arribar a ser un dels col·laboradors de Tesla en els inicis de la marca americana, Henrik Fisker. Va ser precisament Fisker el que fa ja uns anys va optar per crear el seu propi fabricant, una marca de cotxes elèctrics prèmium que aterra ara a Europa amb un model que segurament li vagi a robar unes quantes vendes al reeixit de Tesla.

El Fisker Ocean, un dur rival per a Tesla

I aquest model no és cap altre que el Fisker Ocean, un SUV els lliuraments del qual a Europa per començar dins de les properes setmanes després d'haver rebut ja l'homologació pertinent per part de les autoritats europees.

Tenir en compte que, com apuntar en el fabricant, a Europa ja són més de 50.000 les vendes que ha aconseguit un model que començarà els seus lliuraments a partir del proper 5 de maig. És evident que és un model que estarà molt per darrere del Tesla Model Y a l'inici de la seva comercialització, però es pot també tenir en compte que és un model que té en la seva autonomia un dels seus millors arguments.

 

Sobretot arran de conèixer-se quin és han estat les dades després de l'homologació del cicle WLTP, que és la versió més ben dotada d'aquest model xifren en 707 km d'autonomia, una xifra molt superior a què tenen la immensa majoria dels seus rivals directes. Evidentment han estat molts els que, després de conèixer els resultats d'aquesta homologació, s'han interessat encara més per un model que està apunto d'arribar a les carreteres europees i que segurament es convertirà en un dels rivals més durs de la referència dels elèctrics actualment al vell continent.