En BMW són molt conscients que, per molt que siguin una marca molt ben valorada i molt reeixida a Europa, tant Mercedes com Audi estan aconseguint els últims temps millors xifres de vendes.

Tenint en compte que tant els de l'estrella com els dels quatre anys s'han convertit des de feia molts anys en els principals rivals dels de Munich, és evident que en BMW no busquen cap altra cosa que recuperar el terreny perdut respecte a aquestes dues marques.

 

Per sort per al fabricant, un dels seus models estrella acaba de ser recentment renovat, el X1, model que competeix contra grans noms com és el cas de l'Audi Q3 o el Mercedes GLA, els seus dos rivals directes i amb els que lluiten des de fa ja molts anys. El fet que hagi estat recentment renovat és el que fa del BMW X1 segurament l'opció més interessant actualment en la seva categoria, entre altres coses a més perquè pot presumir de tenir una excel·lent relació qualitat preu.

El BMW X1, un SUV molt top

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla de la nova generació d'aquest SUV de mida compacta té un preu que es queda just per sobre dels 41.000 €, un preu que el deixa més o menys a la mateixa alçària que els seus dos rivals directes.

Això sí, es pot tenir en compte que en el segment de les prèmium el component de la novetat és potser més important que en altres categories de marques, per la qual cosa són molts els que veuen ara en aquest X1, un model més modern que els seus dos rivals directes, una opció molt atractiva.

 

Entre altres coses perquè, més enllà que arriba de sèrie amb un motor de gasolina de 136 cavalls de potència, una mecànica senzilla però més que correcta, en tot el que es refereix a la tecnologia i ajuts a la conducció aquest model està un esglaó per sobre dels seus rivals directes precisament per ser un model molt més modern.

Expliquen a la marca alemanya que aquesta nova generació del X1 es convertirà en una de les millors armes per intentar recuperar terreny perdut la immensa majoria dels mercats del vell continent, mercats en els quals, almenys de moment el 2023, BMW segueix estant un pas per darrere respecte a Audi i Mercedes, dues marques cada vegada més assentades i reeixides als mercats d'Europa.