Sent com és una de les marques més veteranes de la indústria, en Ford saben molt bé que, quan una carrosseria es converteix en tendència, el millor que es pot fer és apostar al màxim per ella, i això és precisament el que estava fent a la marca americana amb els SUV, especialment a Europa, on aquest tipus de cotxes està guanyant cada vegada més pes.
Si bé és cert que la immensa majoria de marques estan apostant per aquest tipus de models, que Ford tingui ni més ni menys que cinc cotxes amb aquest tipus de carrosseria evidència que la aposta de la marca americana és més que notable en aquest sentit. Cinc opcions dirigides a un públic diferent, entre altres coses perquè són cinc models amb una mida diferent i, a més, entre ells apareix una versió 100 × 100 elèctrica, el Mustang Mach-e.
Això sí, evidentment el model més senzill de tots és el que compta també amb el preu més baix, entre altres coses també perquè és un dels súper més veterans de la marca americana a les carreteres europees, l'Ecosport.
El Ford Ecosport, un SUV diferent a bon preu
Un Ecosport que comparteix segment amb el Puma, un model que, des que es va posar a la venda i ha anat robant cada vegada major quota de mercat i deixant aquest Ecosport en un segon pla. I és que es pot destacar que, a diferència del Puma, un model que encaixa molt millor amb la tendència dels SUV urbans, aquest Ecosport passa per ser un sobre dimensions molt reduïdes però amb un disseny que l'apropa molt més als tot terrenys clàssics.
El millor en aquest cas és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca, veient precisament que aquest model necessita una empenta en les seves vendes, ha optat per aplicar-li un descompte de més de 5000 € a la versió més senzilla, de tal manera que el seu preu de partida ara es queda just per sota dels 22.000 €, un preu que el converteix en una opció molt interessant.
És cert que no compta amb l'atractiu a nivell visual que té el puma, ni amb el sistema de micro hibridació lleugera que té també aquest model, però l'Ecosport arriba amb un motor de gasolina de 125 cavalls de potència jo no equipament de sèrie més que raonable, i més tenint en compte el seu preu actual, d'aquí que molts el veuen com una alternativa diferent molts sentits alguns dels models més venuts del seu segment.