Si bé és cert que des de fa ja molts anys el Sandero pot presumir de ser el model que més alegries ha donat a Dacia quant a vendes, es pot destacar que el Duster és un d'aquests models que realment ajudat també de forma més que evident a la que la marca romanesa s'hagi convertit en un dels fabricants de pes a Europa.

Un SUV que, evidentment, com sol ser habitual a la marca associat al grup Renault, tenen la seva excel·lent relació qualitat preu u dels seus millors arguments de venda. Si bé és cert que la marca ja està preparant la renovació d'aquest model, actualment el Duster pot continuar presumint de ser un dels millors SUV low-cost del mercat, entre altres coses perquè, més enllà d'alguns rivals directes com és el cas del MG ZS, pocs models poden comparar-se amb ell en aquest sentit.

 

Això sí, en Dacia són molt conscients que la imminent arribada d'un nou model Espanya pot ser que provoca que les vendes del seu Duster empitjorin, entre altres coses perquè és un model que no té res a envejar al romanès i que, de fet, pot presumir també de tenir una molt bona relació entre la seva qualitat i el seu preu.

El EVO4 renovat arriba a Espanya

No és cap altre que el EVO4, de mida compacta de la marca italiana DR Automobiles i que, com bé saben els que busquen opcions de baix preu, acaba de patir una actualització que no ha fet cap altra cosa que millorar-la en tots els sentits, especialment referent al disseny tant per fora com per dins.

Un model atractiu en tots els sentits que, si bé és cert que compta amb tan sols un nivell d'equipament, i agrairia més que ben dotat, podent elegir als seus i amb dues opcions mecàniques, una amb un motor de combustió tradicional i una altra amb un motor de gasolina que pot funcionar també amb GLP, el que li permet poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un dels factors de compra cada vegada més determinants a les carreteres espanyoles.

 

Potser en aquest cas és que precisament la versió que compta amb aquesta etiqueta ECO té un preu sense promocions de descomptes de 20.400 €, és a dir, 1500 € més que la versió que compta amb un motor de combustió tradicional. Comptant amb els possibles descomptes dels concessionaris, estem davant d'un dels grans rivals del Dacia Duster a Espanya.