El Mercedes GLA ha estat un dels models que més alegries ha donat la marca alemanya en els últims anys al nostre país. Entre altres coses perquè és un model que, com bé saben el fabricant de l'estrella de plata, pot presumir de formar parteix d'un dels segments de moda al nostre país: el dels SUV de mida compacta.

Evidentment és un model que se situa un esglaó per sobre de la immensa majoria de models generalistes del seu segment tant en el que es refereixi qualitat, tecnologia i, també, com no podia ser de cap altra forma, quant a preu.

 

Això sí, es pot destacar que és un model que, a diferència del que passa amb altres models de Mercedes com és el cas del GLC, el Clase A o fins i tot el GLB, aquest GLA no he començat precisament bé l'any. I és que, amb menys de 460 matriculacions, aquest model ocupa actualment la posició 91 en el rànquing general de vendes del que portem d'any, una posició que no sol ser habitual en el seu cas i que, probablement, millorarà amb el pas dels mesos.

El Volkswagen Taigo, la 'tercera via' té èxit a Espanya

Una posició tan baixa que està provocant que siguin diversos els models que se situen més amb esglaó per sota en tots els sentits els que estan aconseguint fins i tot més vendes que el Mercedes.

Un d'ells pot presumir de ser un model que, sense fer molt soroll, està a poc a poc guanyant el seu espai al nostre mercat, una cosa que no era precisament senzilla tenint en compte que no era ni més ni menys que la tercera opció del seu fabricant en el segment.

 

No és cap altre que el Volkswagen Taigo, el primer SUV amb disseny ocupi que has posat a la venda de la marca alemanya i que, tal com podem comprovar veient les xifres de vendes de gener i febrer, ocupa ara la posició 41 al nostre mercat, una posició més que decent tenint en compte les característiques d'aquest model.

Si bé és cert que els seus dos germans de segment, el T-Roc i el T-Cross, estan aconseguint millors xifres de vendes, en Volkswagen estan més que satisfets amb el rendiment d'aquest nou model, entre altres coses perquè pot presumir de ser un model que cada vegada va guanyant més quota de mercat i en el qual es fa evident l'encert de la marca alemanya amb aquesta nova proposta amb un disseny més atrevit i dinàmic que el dels seus germans de segment.