Tal com ha passat des de fa ja uns quants mesos al nostre país, tant el Dacia Sandero com el MG ZS s'han convertit a dos dels cotxes més matriculats al nostre país aquest mes d'abril passat. De fet, ha estat el model romà el que ha tornat a convertir-se al Top vendes al nostre país amb gairebé 3000 matriculacions, una xifra que, sumada a les dels mesos anteriors, l'assenta cada vegada més com el cotxe més venut al nostre país amb gairebé 12.000 matriculacions en aquest 2025.

 

En el cas del model xinès, ha fregat les 2500 matriculacions, una xifra que, sumada a les dels tres mesos anteriors, el situa en la segona posició en el rànquing general del que portem d'any amb més de 10.500 matriculacions. Tenint en compte que el tercer classificat a Espanya és el Seat Ibiza que es queda just per sobre de les 8000 matriculacions, és evident que aquests dos models, el Dacia i el MG, comencen a tenir ja una distància més que notable i que serà difícil que la resta de models puguin retallar.

Hyundai dona la sorpresa amb el i20

El que segurament molt poc s'esperaven ha estat veure quin ha estat el model que ha acabat en segona posició aquest mes d'abril passat, entre altres coses perquè, si bé és cert que sempre s'ha caracteritzat per ser un model amb una excel·lent relació qualitat preu, mai no ha estat un dels models més venuts de la seva categoria, almenys no de forma habitual a Espanya.

 

I és que no ha estat cap altre que el Hyundai i20 el que, amb més de 2.600 vendes el quart mes de l'any, ha acabat sent el segon cotxe més matriculat al nostre país, la seva millora el resultat històricament a les carreteres espanyoles i que evidencia l'excel·lent feina que ha fet a nivell comercial la marca coreana aquest últim mes.

És més, la xifra de vendes del mes d'abril ha estat superior a les que havia aconseguit comptant amb les xifres de vendes dels tres mesos anteriors, una cosa que ha provocat que aquest model allà escalat fins a la posició 21 del rànquing general de vendes, una posició que segurament continuarà millorant així les seves xifres són tan exageradament millors com han estat aquest mes d'abril passat. Un seriós avís per a Dacia que veu com cada vegada més marques generalistes estan posant contra les cordes el seu Sandero.