Des de fa dècades, els tot terrenys són objecte de desig per al comú dels mortals i molt més encara si porten el distintiu d'una marca Prèmium: prestigi, poder, projecció i seguretat són algunes de les sensacions i valors que s'associen a aquest tipus de vehicles, però el seu preu frena a moltes i molts encara i, especialment, en situacions d'inflació desbocada com l'actual. Com a resposta a tots ells, SsangYong presenta una alternativa: un tot terreny de veritat amb tracció a les quatre rodes, però molt més barat: 37.200 euros.

Ssangyong Rexton
Ssangyong Rexton

 

Per la meitat de preu que els seus competidors directes

El preu d'aquest espectacular tot terreny amb què SsangYong vol convertir-se en resposta a les inquietuds i desitjos de moltes persones és de 34.200 euros, una xifra que permet afirmar que, amb unes prestacions similars, aquest cotxe la meitat del que hauríem de desemborsar per aconseguir|fer un tot camí prèmium nou. El cotxe mesura 4,85 metres de llarg, té un maleter enorme i munta únicament motors dièsel de 202 CV. Els models més complets inclouen elements com el detector d'objectes en angle mort, sostre solar, seients elèctrics, tèrmics i amb ventilació, llantes d'aliatge i entapissament a pell La tercer fila de seients és de sèrie en totes les versions

Garantia coreana

El seu preu, de fet, és molt similar al de cotxes de categoria inferior i molt més petits que, com el Peugeot 3008 o el Toyota RAV 4 no ofereixen, ni de lluny, les prestacions que ofereix un vehicle de tracció total. Preu, prestacions, habitabilitat i resposta offroad són els elements de la proposta guanyadora que planteja Ssangyong. Corea del Sud, de nou i en aquest cas mitjançant una de les seves marques menys reeixides, torna a demostrar que els seus productes són dels millors del món en el que a balanç qualitat-preu es refereix, ja que aquest país ofereix productes molt duradors i eficients.