SsangYong no és que pugui presumir precisament ser una de les marques amb més quota de mercat ni al terreny espanyol de la immensa majoria de mercats del vell continent.
De fet, és un fabricant que fins i tot molts conductors no coneixen, entre altres coses perquè la seva gamma de models és molt curta al nostre país i, a més, són models que s'apropen més als models bojos que els generalistes, una cosa que dificulta que obtinguin unes bones xifres de vendes.
Tanmateix, cap tenir en compte que, com bé han apuntat en el fabricant, els seus plans no passen per cap altra cosa que ampliar la seva quota de mercat en carreteres com les espanyoles, i per a això tenen ja preparat un nou model que, a diferència de la qual cosa es tenia planejat fins fa molt poc, pot ser que es converteixi en una de les opcions més atractives i de les alternatives al seu low-cost com el Dacia Duster o el MG ZS.
El SsangYong Torres amb motor de combustió arribarà a Espanya
No és cap altre que el SsangYong Torres, un SUV que en principi estava destinat a arribar al nostre país amb tan sols una versió, en aquest cas una versió 100 × 100 elèctrica. Si bé és cert que la marca coreana sap molt bé que el futur passa pels models elèctrics, saben també molt bé que, tenint una presència tan mínima a les carreteres espanyoles i europees, apostar tan sols per una versió elèctrica en un model tan interessant com és aquest nou Torres era una operació massa arriscada.
És per això que, canviant els plans inicials, sembla ser que el fabricant asiàtic apostarà també per posar a la venda aquest model amb un motor de combustió a les carreteres espanyoles, una opció que segur que provocarà que les vendes de models més que consolidats com és el cas del Dacia Duster o el MG ZS, especialment en el cas, perdin força.
Es pot tenir en compte que aquest Torres amb motor de gasolina, que arribarà a Espanya abans que la versió elèctrica, programada per al 2024, ja es ven el seu mercat natal per poc més de 20.000 € pel que, si bé és cert que el seu preu a Espanya segurament serà més alt, es convertirà en una de les opcions bojos més interessants a les carreteres espanyoles, per això en Dacia i en MG estan molt atents a les novetats en aquest sentit.