Va ser fa ja uns dies quan Cupra va presentar oficialment les actualitzacions de meitat de cicle de dos dels seus models més d'èxit. D'una banda, el Cupra Formentor i, per un altre, el Cupra León.

En el cas del compacte, no han estat pocs els que han ressaltat l'excel·lent treball de la marca amb aquest model, entre altres coses perquè, a diferència del que passa amb el Formentor, el Cupra León sí que és un model que fins ara no havia estat cap altra cosa que un derivat del Seat León.

Ara, amb els canvis que han fet en el Cupra en l'apartat de disseny, especialment en la part frontal, aquest compacte té un caràcter molt més esportiu i compte amb el llenguatge de disseny propi del fabricant esportiu, el que el converteix en una opció més atractiva en tots els sentits.

Però el que segurament més ha alegrat als que esperaven amb ell a saber les novetats d'aquest model és que a la marca esportiva han decidit fixar uns preus de partida que realment el converteixen en un model molt a tenir en compte, entre altres coses perquè la diferència entre la versió nova i l'antiga és de tot just 1000 €.

El nou Cupra León és un compacte interessant

Com podem veure en el configuradors de la marca, la versió antiga i més senzilla del Cupra León té un preu de partida de 32.130 euros. Tanmateix, la versió nova, la que arriba amb el nou disseny i els importants canvis, té un preu de partida de 33.180 euros en la versió compacta i 34.650 euros en la versió Sportstourer, la familiar.

 

Tenint en compte la poca diferència de preu entre aquestes dues versions, l'antiga i la nova, segurament les vendes d'aquest model augmentar de forma notable. Entre altres coses perquè, si bé és cert que de moment no es pot escollir a nivell d'acabats ni a nivell mecànic, el nou Cupra León que ja es pot configurar al nostre país arriba molt ben dotat de sèrie.

Compta amb un motor de gasolina de 150 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica DSG de 7 velocitats i, el que segurament és més important, a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, convertint-lo així en un motor potent i alhora eficient.