BMW va ser una de les primeres marques, al costat d'Audi i Mercedes, que va apostar de forma clara pels SUV. Els germànics van veure en aquest tipus de models una opció molt interessant per al seu creixement, especialment a Europa.
Veient les xifres de vendes que estan aconseguint aquest tipus de models, ja siguin de marques prèmium així com generalistes o fins i tot low cost, és evident que BMW va encertar en el seu moment.
Una marca, BMW, que no té precisament pocs SUV al seu catàleg. Això sí, un dels que més crida l'atenció pel seu disseny esportiu és el BMW X4, el SUV cupè de mida mitjana de la marca alemanya.
Un BMW X4 que acaba de rebre una actualització de meitat de cicle per a així poder allargar la vida comercial d'aquesta generació i que ja està disponible al configurador de la marca alemanya. La sorpresa en aquest cas per a molts és que, malgrat ser un model que s'ha renovat, ha mantingut un rang de preus molt similar a què tenia la versió anterior.
Els preus de la nova versió del BMW X4 són, per a molts, una sorpresa
No és precisament una cosa molt habitual, i menys en marques prèmium com és aquest cas, que el fabricant no variï de forma significativa els preus d'un model acabat d'estrenar.
En aquest cas, la versió d'accés del nou BMW X4 parteix, sense descomptes ni promocions, des dels 57.400 euros. És important tenir en compte que, si bé és cert que existeixen diverses opcions que incrementen el preu fins i tot arribar al topall de gamma, la versió M Competition d'aquest X4 amb un preu de 120.400 euros, el d'accés a la gamma és un SUV que arriba ja molt bé dotat de sèrie.
Començant pel seu motor, una mecànica de 190 cavalls de potència que, ull, compta amb un sistema de micro hibridació que li permet poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT. A més, sigui com es la versió elegida, totes arriba amb tracció xDrive així com transmissió automàtica.
El millor d'aquest model és que, sent com és un BMW, arriba molt ben dotat també quant a equipament. I és que compta de sèrie amb, entre altres coses, fars LED adaptables, pilots posteriors LED, contraporta posterior amb accionament automàtic, quadre d'instruments digital BMW Live Cockpit Plus amb navegació, climatitzador automàtic amb regulació de tres zones, sensors davanters i posteriors d'aparcament, miralls retrovisors exteriors ajustables i plegables elèctricament, calefactables i automàticament orientables, seients esportius, volant multifunció esportiu folrat en cuir.
És molt probable que, veient que els preus són similars als de la versió sortint, no siguin pocs els que optin per fer-se amb un dels SUV cupè més atractius del moment i una de les apostes més top de BMW en un segment que, malgrat no comptar amb les xifres de vendes dels generalistes, tenen també cert pes al nostre mercat, sobretot entre els més VIP.