Skoda pot presumir de ser una de les marques que més ha crescut en els últims anys al nostre país. Un fabricant que, especialment des que va passar a formar part del grup Volkswagen, ha fet importantíssims passos endavant en tots els sentits, especialment referent a la relació qualitat preu dels seus productes.
Si bé és cert que, com marca, Skoda està un esglaó per sota de Volkswagen que sigui nostre país, alguns dels seus models poden presumir de ser opcions molt interessants en els seus segments, sent precisament el Kamiq una d'elles, el model que pot presumir de ser el més venut de la marca a Espanya.
En aquest cas estem davant de la proposta de la marca txeca per al segment dels SUV urbans, és a dir, un dels secrets que més ha crescut en els últims anys i en la que destaquen models perfectes tant per al dia a dia a les grans ciutats com per a escapades de viatges a la carretera autopista.
El millor en aquest cas és que, com sol ser habitual en el fabricant, aquest model pot presumir de tenir un preu més baix que bona part dels seus rivals directes però, al seu torn, comptar amb una habitabilitat, una capacitat de càrrega, una mecànica i un equipament de sèrie més que notables.
El Skoda Kamiq és ara una ganga a Espanya
Però el millor de tot és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca esgotat ara per aplicar un descompte de més de 4000 €, de tal manera que el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model se situa ara per sota dels 22.000 € sempre que es financi la compra.
La versió més senzilla d'aquest Kamiq arriba amb un motor de gasolina de 110 cavalls de potència associat a una transmissió manual, és a dir, una mecànica senzilla però més que correcta per a una conducció relaxada, que és precisament la que se suposa amb aquest tipus de models.
Un dels aspectes més importants que converteixen a aquest model és una opció perfecta fins i tot per a famílies és que compta amb un maleter amb aquesta 400 l de capacitat, és a dir, una capacitat més gran que la d'alguns dels compactes més venuts a les nostres carreteres.
Amb un equipament de sèrie més que notable, no és estrany que molts consideren a aquest Skoda com unes autèntiques gangues actualment al mercat, raó per la qual aquest model pot presumir de ser el més venut de la marca a les carreteres espanyoles.