A Skoda són molt conscients que, veient les xifres de vendes dels últims anys a Europa, el millor que poden fer és continuar apostant pels SUV, la carrosseria que s'ha convertit en la tendència a les carreteres del vell continent de forma majoritària.

És més, no és que sigui precisament casualitat que els seus models més venuts a Espanya no són d'altres que el Kamiq i el Karoq, un SUV de mida urbana i un SUV de mida compacta que poden presumir al seu torn a formar part dels dos segments que més quota de mercat tenen a les carreteres espanyoles.

Això no significa, tanmateix, que la marca del grup Volkswagen vulgui deixar de banda altres segments com és el cas dels utilitaris, les berlines o els compactes, segments que viuen ara a l'ombra dels SUV però que continuen sent també part important de la seva xifra total de vendes.

 

En el cas de Skoda, el fabricant txec té al seu catàleg un model que molts consideren l'anti SUV perfecte, entre altres coses perquè és un model més barat que el Kamiq però que pot presumir de tenir més habitabilitat, millor comportament a la carretera, més capacitat de càrrega i convertir-se en una opció més polivalent.

El Skoda Scala, un model molt atractiu en tots els sentits

És un altre que el Skoda Scala, un model que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, gràcies als diferents descomptes actuals que està aplicant la marca, té un preu de partida que es queda just per sota dels 20.000 €, és a dir, pot presumir de ser un model més barat que el Kamiq.

Es pot tenir en compte que els dos arriben amb la mateixa mecànica de sèrie, un motor de gasolina de 110 cavalls de potència associat a una transmissió manual, per la qual cosa, sent el Skoda un compacte i per tant tenint millor coeficient aerodinàmic i menys pes, pot presumir de tenir un millor comportament dinàmic.

 

D'altra banda, un dels millors arguments de venda d'aquest compacte és que compta amb una capacitat de càrrega de mi més de menys que 467 l, una quantitat que no tan sols el deixa per sobre del Kamiq, que compta amb 400 l, sinó que el situa com un dels compactes amb més capacitat del seu segment, una cosa que parla molt bé d'aquest model i de l'habilitat de la marca txeca de, comptant amb la mateixa plataforma que altres models del grup Volkswagen, treure'l molt millor partit quant a habitabilitat i capacitat de càrrega.

Ja que molt bé és la marca que aquest compacte no li robarà vendes al seu Kamiq, entre altres coses perquè el SUV segueix sent la carrosseria de moda a Espanya, però per a aquells conductors que busquen sobretot bona relació qualitat preu, el Scala és una opció molt més atractiva.