Amb 46.000 vendes en els que portem d'any, Seat és ara la cinquena marca més venuda al nostre país. És evident que no és una mala posició, però es pot tenir en compte que el fabricant del Grup Volkswagen havia estat durant molts anys la referència a les nostres carreteres, per això la cinquena posició no és precisament motiu d'alegries a la marca.

Per sort per a Seat la marca sí que pot presumir de tenir un dels models més venuts a les nostres carreteres. No és altre que el Seat Arona, un model que tan sols té un model per davant en la llista dels cotxes més venuts a Espanya, el Dacia Sandero, un model que no és un rival directe.

 

Així, l'Arona és el model més venut de la seva marca, el model més venut de la seva categoria i el SUV més venut a Espanya, que no és poca cosa. Això sí, veient l'èxit que ha tingut en els últims mesos el MG ZS, un rival directe amb un preu molt atractiu, a la marca espanyola han optat per aplicar un interessant descompte a la versió d'accés d'aquest model.

L'oferta del Seat Arona

L'oferta passa per la nova promoció Flex de Seat, un sistema de finançament flexible que permet triar abans de l'última quota si optem per pagar-la i així quedar-nos amb el cotxe o no fer-ho i no quedar-nos amb el cotxe.

A través d'aquest sistema i sempre que optem per pagar l'última quota, el preu total a terminis de l'Arona amb motor 1.0 TSI de 95 cavalls de potència i acabat Reference XM, el més senzill, es queda just per sota dels 25.000 euros. La part positiva d'aquesta promoció és que la quota mensual més enllà de l'entrada, la quota final, els interessos i les comissions és de tan sols 140 euros al mes durant 36 mesos.

 

Una promoció que converteix a aquest Arona en una opció molt interessant, encara que evidentment el millor és, si es pot, comprar el model al comptat que, en aquest cas, té un preu que es queda per sota dels 20.000 euros.

Són ofertes com aquestes les que estan provocant que, per molt que el ZS continuï guanyant terreny, l'Arona continuï tenint molt avantatge davant els seus competidors. Això sí, sembla evident que a la marca no volen jugar-se-la tampoc molt veient com van les seves vendes en general.