Tal com ha estat habitual des que es va posar a la venda al nostre país, el Seat Arona pot presumir ara de ser una de les referències al mercat espanyol. De fet, després d'uns excel·lents resultats de vendes del mes de març passat, el model espanyol ocupa ara la primera posició en el rànquing dels cotxes més venuts en el primer trimestre del 2023 i supera models molt consolidats en el seu segment com és el cas del Toyota C-HR o el Peugeot 2008.

Com no podia ser d'una altra manera, un dels millors arguments de vendes d'aquest model és que, amb una mida perfecta per al dia a dia a les grans ciutats i també per a alguna escapada o viatge en autopista i carretera, té un preu molt atractiu, tenint en compte que arriba de sèrie amb un motor i un equipament més que raonables.

 

Això sí, com bé saben a Seat, i més tenint en compte que els seus principals plans passen per recuperar una part del terreny perdut el 2022, el millor que poden fer és intentar augmentar les vendes també i als altres models de la seva gamma, en concret de l'Ateca i de l'Ibiza, els altres dos grans supervendes del fabricant espanyol.

El Seat Ateca, una opció millor que l'Arona i amb un preu molt raonable

Tal com podem veure a quecochemecompro.com, una de les ofertes més interessants actualment el nostre país passa precisament per la versió d'accés del germà gran de l'Arona, l'Ateca. Amb un descompte que supera els 3.000 € sempre que es financi amb la marca espanyola, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest SUV de mida mitjana es queda just per sobre dels 24.000 €, una quantitat que al seu torn el deixa per sota de la gran majoria de rivals directes.

 

Si bé és cert que és un dels models més veterans del seu segment i que, pel que fa al disseny, tecnologia i equipament, potser està un esglaó per darrere de models que acaben de renovar-se com és el cas del Nissan Qashqai o el Kia Sportge, aquest Seat continua sent una opció molt racional en un segment en el qual la competència no és menor.

Amb un motor de gasolina de 110 cavalls de potència, un equipament de sèrie més que correcte, una bona habitabilitat i capacitat de càrrega i un preu molt atractiu, aquest Ateca segur que continua sent una de les opcions més venudes en el seu segment, entre altres coses perquè precisament pot presumir de tenir actualment un dels millors descomptes a Espanya.