Durant molt temps Dacia ha presumit de tenir en el seu Duster un dels SUV més barats a Espanya i un dels millors quant a relació qualitat/preu. Amb motors senzills, un acabat bàsic i sense cap luxe a nivell de tecnologia, aquest SUV ha estat una de les millors armes dels romanesos en els últims anys.

El problema per a Dacia no és tan sols que algunes marques generalistes com Kia o Seat hagin ajustat els seus preus per robar-li unes quantes vendes, sinó que han arribat recentment al nostre mercat noves marques que, sens dubte, estan posant en un compromís els Duster, Sandero i companyia.

 

Una d'elles és MG, una marca que ja pot presumir de ser la millor 'anti Dàcia' del nostre mercat. I és que, ara de la mà de Saic Motors, el gegant xinès, la que al seu dia va ser la marca prèmium anglesa no té cap altra intenció que convertir-se en una de les més venudes a Espanya i a Europa entre els que busquen precisament el que busquen quan van als concessionaris de la marca romanesa: bons preus per sobre de qualsevol cosa.

El MG ZS és un dels SUV que, de veritat, li està robant vendes a Dacia

La idea de MG és la de convertir-se en una marca de pes en el segment dels elèctrics low cost, però saben que aquest tipus de models, els elèctrics, tenen encara un pes molt menor al nostre mercat.

És per això que han optat per una estratègia que ja està donant els seus fruits: llançar una versió de gasolina del seu SUV més compacte per a així anar guanyant pes al nostre mercat, ajudar el creixement de la marca i que no sigui tan difícil estar ben posicionats de cara a un futur no molt llunyà.

És per això que el MG ZS en la seva versió d'accés pot presumir de ser dels pocs SUV compactes que de veritat li està robant vendes a Dacia i al seu Duster. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de partida d'aquest MG amb la promoció actual és de tan sols 12.950 euros.

 

Una promoció que acaba a finals de maig i que està subjecta, com sol ser habitual en aquests casos, a condicions específiques de finançament. Gràcies a elles el descompte aplicat en aquest cas és de 3.000 euros.

El millor d'aquest model és que, malgrat que és el més bàsic de la seva gamma, arriba molt ben dotat tant a nivell de motor com a nivell d'equipament. L'únic punt diferencial amb el Duster, que no és menor, és que el Dacia compta amb un motor que sí que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, alguna cosa que aquest MG, almenys en aquest versió, no pot dir. Al marge d'això, aquest MG ZS és i serà un dels pitjors rivals del Duster a Espanya i a Europa.