El Toyota RAV4 s'ha convertit en una de les referències dins del segment dels són de mida compacta. Sobretot entre aquells conductors que, sense voler fer el salt directe als models 100 × 100 d'elèctrics, sí que veuen en els models híbrids, tant els híbrids convencionals com els híbrids endollables, un bon punt intermedi.

En el cas del model japonès, la seva última generació ha evidenciat el gran salt endavant que ha donat la marca en matèria de qualitat, així com la seva aposta clara i decidida pels motors híbrids. De fet, no és que sigui precisament cap secret que és un motor HEV la millor arma d'aquest model de cara a les seves vendes.

 

No són poques les marques que han llançat models que rivalitzen directament amb el RAV4, però sense cap dubte és una de les marques xineses que acabo d'aterrar al mercat alemany la que, segurament, més en dificultats posarà el model japonès. Entre altres coses perquè pot presumir de ser una marca que ha llançat un model que rivalitza de tu a tu amb els models prèmium.

El WEY Coffee 01 arriba a Alemanya

No és cap altre que el WEY Coffee 01, un SUV que, tal com podem veure en les imatges, destaca per tenir un disseny tant exterior com a interior a l'altura de les millors marques europees. D'altra banda, cap destacar que, com és habitual en els últims temps amb aquest tipus de marques que volen fer el mercat europeu u dels seus millors terrenys de joc, aquest model arriba amb l'últim en tecnologia i també amb l'últim quant a sistemes ajuts a la conducció.

Compte, de sèrie amb, entre altres coses, funcions de conducció autònoma, alerta de punt cec i assistent de canvi de carril amb senyal de gir, assistent d'estacionament intel·ligent amb càmera de 360°, sistema de so Infinity de 12 altaveus i control de soroll actiu, sistema d'infoentretenimiento amb integració de triple pantalla, seients davanters amb regulació elèctrica, sistema de monitoratge del conductor i llantes d'aliatge de 21 polzades.

 

Tanmateix, el que fa aquest model un model molt interessant és que, en la seva versió híbrida endollable, arriba a tenir una autonomia manera 100 × 100 elèctric de gairebé 150 km, el que el converteix en el PHEV amb més autonomia manera elèctric que es ven actualment a Europa. Amb un motor de més 450 cavalls de potència combinant tant el motor de gasolina com els dos elèctrics, aquest model pot presumir al seu torn obtenir prestacions molt top.

Amb un preu de partida que, sense descomptes ni promocions, es queda per sota dels 56.000 € a Alemanya, és evident que apunta a ser un dels models més buscats entre els conductors que volen aconseguir un mòdul prèmium.