El MG3 és un dels models que està cridat a ser realment determinant al mercat europeu. I és que, si bé és cert que la nova aposta de la marca low-cost encara no està la venda, les seves característiques i el seu preu ja estan provocant molts nervis en altres fabricants.

Un dels grans arguments a favor d'aquest model és que comptarà amb un motor híbrid auto recarregable, una mecànica que no és precisament gaire comú al terreny dels utilitaris i amb el qual aquest model va apuntar directament opcions tan consolidades a les carreteres del vell continent com és el cas del Toyota Yaris o el Renault Clio.

 

Però el principal problema per a la resta de fabricants ja no és tant que aquest model compti amb una de les mecàniques que està guanyant més popularitat a Europa, és que ho farà a més amb una gamma de preus que el deixarà més o menys al mateix nivell que bona part dels seus rivals amb motors de combustió, amb preus que rondarà entre els 20.000 i els 22.000 €.

Renault mou fitxa i s'anticipa al MG3

En el cas de Toyota, de moment la marca japonesa no ha mogut fitxa, però sí que ho ha fet Renault, un fabricant que ha actualitzat recentment al seu utilitari, el Clio, i que ha optat ara per aplicar un interessant descompte a la versió més senzilla d'aquest model que compta amb un motor híbrid auto recarregable, és a dir, un dels rivals directes del MG3 una vegada el low-cost arribi al nostre mercat.

En aquest cas es tracta del creo que compta amb l'acabat més senzill i amb el motor híbrid auto recarregable de 145 cavalls de potència, una mecànica que va unida a una transmissió automàtica i que li permet tenir un consum especialment baix, sobretot en entorns urbans i interurbans, que no deixa de ser el millor terreny de joc d'aquest utilitari.

 

Comptant amb diferents descomptes i promocions actuals de la marca, aquesta versió pot acabar tenint un preu que es queda per sota dels 24.000 €, un preu que el converteix en una opció més barata que el Yaris i que no fa una altra cosa que intentar guanyar molt terreny abans de l'arribada del que apunta a ser un dels models que revolucioni tant del mercat espanyol com l'europeu.