Amb més de 8000 matriculacions en aquest primer quadrimestre de 2023 al nostre país, el Dacia Sandero pot continuar presumint de ser un dels models més venuts a les carreteres espanyoles. De fet, l'únic model que ha aconseguit de moment superar en vendes el low-cost és el Seat Arona, el model més matriculat a Espanya amb gairebé 10.000 vendes.

En aquest sentit, és més que evident que el principal objectiu de la marca associada al grup Renault no és cap altre que el de convertir als seu Sandero en el model més venut a Espanya en aquest 2023, un repte que fa anys que busquen aconseguir i que, de moment, ho han aconseguit a nivell general més allà de què sí que han aconseguit convertir el Sandero en el model més venut a particulars.

 

Però el principal problema per a la marca romanesa és que, a diferència de la qual cosa passava fins fa molt poc, avui dia hi ha un altre fabricant al nostre país que és sinònim de preus molt baixos i que, de fet, no està fent cap altra cosa que anar augmentant cada vegada més la seva quota de mercat a Espanya.

No és cap altra que MG, la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors i que, com bé saben el fabricant associat al grup Renault, ha aconseguit situar ni més ni menys que al seu model estavella en la sisena posició del rànquing general de cotxes més venuts el mes d'abril passat a Espanya.

El MG ZS va cap al Dacia Sandero

Es pot tenir en compte que, per molt que aquest model aconseguirà el mes d'abril passat unes excel·lents xifres de vendes, si es tenen en compte totes les matriculacions cobrades en el primer quadrimestre, aquest MG ZS, amb poc més de 2.500 matriculacions, continua sent molt lluny del Sandero.

Però el fet que compti amb gairebé un terç de les matriculacions amb què compta actualment el model de Dacia no està provocant que la marca romanesa estiguin tranquils. Entre altres coses perquè aquest ZS ha anat a poc a poc guanyant quota de mercat en els últims mesos.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, el descompte actual de més de 3000 € en la versió d'accés d'aquest model no té cap altre objectiu que el de precisament seguir fent d'ell una de les opcions més venudes al nostre país. Així, situant a la seva versió d'accés amb un preu de partida just per sota dels 14.000 €, aquest model es converteix en una opció molt més atractiva en tots els sentits que el Dacia Sandero, d'un preu que se situa uns 2000 € per sota.