Com bé saben els que sempre han tingut Renault com una de les seves marques de referència, el fabricant francès ha renovat recentment el que és un dels seus models estrella del seu catàleg, el Clio.

I és que, si bé és cert que altres models com l'Austral, l'Espace o l'Arkana estan tenint molt més impacte mediàtic en els últims temps, al final, o almenys a Espanya, el Clio no deixa de ser el model més venut de la marca, per això aquesta renovació de meitat de cicle no és una mica menor per als francesos.

 

Una actualització de meitat de cicle en la qual aquest utilitari s'ha renovat tant per fora com per dins adaptant-se al nou llenguatge de disseny del fabricant francès i convertint-se segurament en una de les opcions més atractives del seu segment. Però el millor en aquest cas és que, malgrat que és un model recentment renovat, la marca segueix fent d'ell una de les opcions més assenyades, especialment per a aquells que no volen pagar de més per certes marques.

El Renault Clio, un utilitari renovat i barat

I és que, tal com podem veure el configurador de la marca francesa, la versió més senzilla d'aquest nou Clio parteix des de poc més de 16.000 €, una quantitat que no es paga amb només 3000 € del Dacia Sandero més barat de tots, un model que és allà quant a tecnologia i qualitat respecte al model francès.

 

La versió d'accés d'aquest model arriba juntament amb un motor de gasolina de 90 cavalls de potència unit a una transmissió manual, que es pot tenir en compte que per menys de 1000 € més, és a dir, per menys de 17.000 €, podem configurar-lo també amb el motor TCe de 100 cavalls de potència, en aquest cas una mecànica que pot funcionar també amb GLP i que, per tant, permet que aquest model llui l'etiqueta ECO de la DGT.

D'altra banda, es pot destacar també que podem optar per l'acabat més senzill però per una mecànica híbrid auto recarregable en aquest cas de 145 cavalls de potència que porta associada una transmissió automàtica per poc més de 21.000 €, pel que no seria estrany que, sumant les diferents versions, el Clio seguís, malgrat no ser un SUV i malgrat ser un dels models més barat de la marca, el top vendes.