Tan sols fa falta veure algunes de les últimes novetats que ha presentat Renault en els últims temps per adonar-se de l'evident pas endavant que ha donat la marca francesa del que es refereix a la qualitat, el disseny i la tecnologia en els seus models.
Un bon exemple d'això és el Rafale, un crossover de mida compacta que pot presumir de tenir un dels dissenys més interessants i impactants del mercat i que ara ha augmentat la seva gamma mecànica amb una nova proposta que el converteix en una opció molt interessant per a aquells que busquen esportivitat, luxe i tecnologia a un preu bastant allunyat respecte al que poden trobar a les marques prèmium.
Si ja de per si aquest model pot presumir de ser una opció molt interessant, aquesta nova versió que compta amb un motor híbrid endollable, amb tracció a les quatre rodes i amb un nivell d'equipament molt Top, apunta a convertir-se en un dels millors models de Renault a Europa.
El nou Rafale, un dels millors Renault a Europa
I és que el principal argument de venda d'aquesta nova versió és precisament el seu motor, un motor que assoleix ni més ni menys que 300 cavalls de potència, que compta amb fins a tres motors elèctrics i per tant pot presumir de tenir tracció total i, sobretot, una bateria que li permet tenir una autonomia elèctrica de 100 km segons el cicle d'homologació WLTP.
D'aquesta forma, aquest model es converteix en una opció perfecta per cobrir la immensa majoria de trajectes diaris utilitzant el motor elèctric i, alhora, un model perfecte per a aquells que vulguin gaudir de bona sensacions al volant gràcies a la seva potència amb el motor de combustió.
Un motor que arriba a més associat al nivell d'equipament més Top, en aquest cas l'anomenat Atelier Alpine, que més enllà de comptar amb l'últim en tecnologia de la marca, té també diverses especificacions a nivell tècnic per a poder apunto aquest model i que sigui una opció encara més esportiva.
De moment no se sap els preus oficials que tindrà aquest model, però és més que evident que, per molt que no vagi a ser un model precisament barat, sé que es quedarà per sota de la immensa majoria de rivals prèmium del seu segment, per la qual cosa pot convertir-se en una opció reeixida als concessionaris de la marca francesa.