Sumant les vendes que ha aconseguit Renault en els quatre primers mesos d'aquest 2023, la marca francesa pot presumir d'ocupar ara la setena posició amb gairebé 17.500 matriculacions, una xifra i una posició que no fan cap altra cosa que evidenciar que la marca francesa continua sent molt potent a les carreteres espanyoles.

Un fabricant que, com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que es tracta de la carrosseria de moda tant a Espanya com a Europa, porta ja un temps apostant per intentar augmentar la seva quota de mercat a través de les vendes dels SUV. No és que sigui casualitat llavors que alguns dels seus models més venuts tant al nostre país com en la resta de mercats europeus siguin opcions com l'Arkana, el Captur, o el recentment estrenat Austral.

 

Això sí, es pot destacar que, almenys aquest mes d'abril passat, el model més venut de la marca francesa no ha estat precisament un va saber, sinó que ha estat un dels quadres que pot presumir de tenir més història dins de les carreteres espanyoles i europees: el Clio.

El Renault Clio triomfa a Espanya

Un Renault Clio que havia començat l'any de forma molt discreta amb una mica més de 2000 vendes sumant les matriculacions dels tres primers mesos de l'any, espero que aquest mes d'abril passat a llaurador superar la barrera de les 1700 matriculacions i situar-se així com a tercer cotxe més venut al nostre país.

Tenint precisament en compte que durant els tres primers mesos anells de vendes no van ser gaire bons, per molt que aquest mes d'abril s'hagi convertit en un dels cotxes més venuts a Espanya, aquest model continua ocupant la posició 24 en el rànquing general és el que portem d'any, una posició molt allunyada de les primeres.

 

És evident que, per molt que sigui un dels emblemes de la marca al nostre país, el principal motiu pel qual aquest Clio s'ha convertit en un model molt reeixit en els últims temps és perquè, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca ha apostat per aplicar-li descompte més de 2500 € a la seva versió d'accés, de tal manera que el Clio més senzill de tot es queda per sota dels 15.000 €.

És cert que la versió més bàsica d'aquest utilitari es presenta com una opció fins i tot massa senzilla per a molts, però alhora es posiciona per sobre d'altres models com el Dacia Sandero, pel que, tenint en compte el seu preu, acaba sent una opció molt recomanable per a aquells que no vulguin grans luxes.