Va ser fa tot just uns dies quan Renault va presentar oficialment el que pot presumir de ser un dels models més esperats del mercat des de fa ja molts anys: el nou Renault 5 elèctric.

Per molt que la marca francesa presentés fa ja uns anys el primer prototip d'aquest model, eren molts els que estaven esperant amb ganes la presentació oficial del model que ja entrarà a les fàbriques de la marca francesa i que apunta convertir-se en tot un èxit a les carreteres del vell continent.

 

I és que un dels principals arguments de venda d'aquest model és que, més enllà de comptar amb un disseny realment atractiu que combina la modernitat dels dissenys actuals i alhora en respecta bona part de les senyes d'identitat del Renault 5 que va triomfar fa ja moltes dècades a Europa, a la marca francesa han optat per fer-la l'un dels elèctrics amb millor relació qualitat preu.

Els plans de la marca del rombe passen perquè siguin molts els ciutadans europeus que decideixin fer el salt a la mobilitat elèctrica, especialment aquells que busquen un cotxe per moure's per entorns urbans interurbans, amb un Renault 5 que, si bé és cert que no se saben encara els seus preus oficials, apunta a ser un dels models amb millor relació qualitat preu, amb un preu de partida que s'hauria d'acostar als 25.000 €.

El nou Renault 5 arrasa abans de posar-se a la venda

Aquest sentit, totes les expectatives que ha generat aquest model des de la seva presentació s'han transformat també en una realitat comercial. I és que, si bé és cert que encara no està la venda, a la marca francesa ja han comunicat que han rebut més de 50.000 reserves d'aquest model.

 

Si bé és cert que el fabricant són molt conscients que hi haurà un tant per cent de rentat de reserves que no s'acabaran transformant en vendes, és una xifra molt més alta del que sol ser habitual quan un model i obre el llibre de reserves, confirmant que, als set països en els quals ja es pot reservar aquest model, són molts els que veuen en l'una de les millors solucions entre els elèctrics.

Un model que arribar als concessionaris tant del nostre país com de bona part dels mercats europeus a finals del pròxim estiu, per la qual cosa no seria estrany que comencés a ser molt popular al nostre país al cap de pocs mesos.