Va ser el 2011, fa ja més de 12 anys, quan Land Rover va deixar a molts amb la boca oberta i asseient la primera generació del seu Evoque, un SUV de dimensions molt més compactes de l'habitual en aquest tipus de fabricants i que es va convertir ja des del primer moment en què es va posar a la venda en una de les referències de la marca prèmium britànica.
Un model que el 2018 va estrenar la seva segona generació amb importants canvis però que, això sí, segurament tenint en compte que molts dels seus rivals directes també ha millorat, ha vist com els últims anys ha anat perdent a poc a poc terreny els principals mercats europeus.
Amb moltes més opcions ara a sobre de la taula, tant a nivell de disseny com a nivell mecànic, a la marca britànica sap molt bé que aquest model necessita una renovació, per això ja estan treballant en una actualització de meitat de cicle per intentar recuperar bona part del terreny perdut per part d'aquest Evoque, que no ha estat poc.
El Range Rover Evoque s'actualitzarà el 2024
Com sol ser habitual en aquests casos, i més en les marques prèmium, aquesta actualització de meitat èxit no suposarà un canvi radical en el disseny d'aquest model, sinó més aviat alguns petits retocs tant a nivell estètic com a nivell mecànic per continuar fent veure una de les opcions més interessants del seu segment.
Una actualització de meitat de cicle en la qual la marca és treballant molt discretament, per la qual cosa encara no s'han filtrat cap imatge oficial respecte al nou disseny, encara que sí que se sap ja, entre altres coses perquè la marca si l'ha confirmat, que serà un model que s'apropi molt més al Velar quant al seu disseny.
Evidentment tampoc no se sap ni la data oficial del debut d'aquesta actualització de meitat de cicle ni els seus preus, però sí que se sap ja que la marca britànica el presentarà abans que acabi aquest 2023 perquè se'n vagi a partir de 2024 quan es comencin a vendre les primeres unitats d'un model, una actualització de meitat de cicle, que hauria d'ajudar a recuperar el pes que havia tingut aquest Range Rover en el segment dels SUV prèmium.
Falta saber ara si amb aquesta actualització serà suficient o no para que la marca prèmium anglesa, que tampoc no és que tingui una quota de mercat, pugui o no aconseguir-ho.