Com no podia ser de cap altra forma veient el tremend èxit que estan tenint alguns dels seus models des de fa ja mesos a Espanya, Toyota ha arrencat aquest 2023 de la mateixa forma amb què va acabar el 2022, és a dir, sent la marca amb més nombre de matriculacions al mercat espanyol.

Això sí, una de les principals diferències quant a les vendes de la marca japonesa és que actualment el Corolla no és precisament el seu model més venut, alguna cosa que sí que va passar l'any passat, quan aquest compacte va acabar sent el quart cotxe més matriculat a Espanya.

 

I és que ara no és cap altre que el C-HR, un SUV de mida urbana que es posiciona mig camí entre Yaris Cross, més compacte, i el RAV4, de més dimensions i també molt més car, el model més matriculat de la marca japonesa al nostre país i que, almenys de moment tenint en compte les xifres de vendes dels passats mesos de gener i febrer, pot presumir de ser ni més ni menys que el quart cotxe amb més quota de mercat a Espanya.

El Toyota C-HR el té tot per triomfar

És més que cert que aquest model té dos rivals directes per segment per davant, el Seat Arona i el Peugeot 2008. Tanmateix, cap destacar que són dos models que, per molt que comparteixin segments amb el Toyota, van dirigits a un tipus de conductor diferent, especialment en el cas del Seat, dirigit aquells que tenen un pressupost més ajustat.

Entre altres coses perquè, com bé podem veure en quecochemecompro.com, aquest Toyota no és precisament el model més barat en el seu segment, amb un preu de partida que es sobre els 29.000 €.

 

Això sí, com no podia ser de cap altra forma sent com és un model de Toyota, una de les millors armes d'aquest C-HR és que arriba de sèrie amb un motor híbrid, en aquest cas una mecànica de 122 cavalls de potència que li permet tenir uns consums molt baixos en entorns urbans així com bones prestacions en carreteres i autopistes.

A més, el fet de comptar amb un maleter de gairebé 360 litres el converteix també en una opció més que polivalent i en un segment en el qual cada vegada són més fins i tot també les famílies que veure aquest tipus de models amb bons ulls. No seria estrany així que, a diferència del passat 2022, aquest C-HR acabés com el model més venut de Toyota al nostre país a final d'any.