Un dels motius pels quals Toyota s'ha convertit en un referent a nivell mundial és perquè, més enllà d'oferir una gamma de models en la qu l'inmensa majoria de les seves opcions passen per motors híbrids, acaben sent models amb una excel·lent relació qualitat preu. I aquesta mateixa filosofia és la que està aplicant la marca japonesa a la seva marca prèmium, Lexus.
Si bé és cert que sent com és una marca prèmium Lexus no pot presumir de tenir preus tan baixos com els que tenen alguns dels models de Toyota, també ho és que, aplicant una estratègia molt intel·ligent quant a preus, el fabricant premi japonès se situa per sota en molts casos dels seus rivals alemanys, BMW, Mercedes i Audi, i ho fa a més com dels que compten amb un punt molt al seu favor respecte al trio germànic: la seva tecnologia híbrida.
El Lexus NX, un SUV prèmium molt interessant
I és que no deixa de ser lògic que, tenint en compte que els notables híbrids s'han convertit en el principal argument de Toyota, a la marca prèmium japonesa segueixin també aquesta mateixa línia.
Així, com bé saben els que estan interessats en un d'aquests Lexus NX, la versió més senzilla d'aquest model arriba ja amb un motor híbrid de 242 cavalls de potència, una mecànica que promet molt bones prestacions però que, al seu torn, promet també un consum molt més mesurat del qual tiren els models equivalents amb motor de combustió de les marques prèmium alemanyes. D'altra banda, es pot destacar també que, gràcies a comptar amb aquest tipus de motor, aquest Lexus pot a més lluir l'etiqueta ECO de la DGT i aprofitar-se així a totes els seus avantatges, que no és que siguin precisament poques a Espanya.
Però segurament el millor argument de venda d'aquest model és que, sent com és un model que no té res a envejar quant a tecnologia els seus rivals alemanys i, a més, compta amb un motor híbrid auto recarregable, pot presumir a més de ser una opció més barata, en aquest cas amb un preu de partida de 52.000 € per a la versió més senzilla de totes, d'aquí que molts ho vegin com una opció més intel·ligent dins del segment dels SUV prèmium d'aquesta categoria, especialment si es compara amb alguns dels seus rivals als catàlegs de BMW, Mercedes i Audi, que tenen models més cars però amb mecàniques pitjors.