No és que sigui precisament cap secret que Morris Garage, MG, s'ha convertit en una de les marques de moda al nostre país. I és que la històrica marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors passa per ser una de les marques que ofereixen alguns dels cotxes més barats al nostre país.

En aquest sentit, és de sobres conegut que Espanya és un dels països o de les marques low-cost sempre han tingut més acceptació, i bona prova d'això és que, més enllà que faci anys que el Dacia Sandero és un dels models més venuts a Espanya, no va ser altre que el MG ZS el model que va acabar el passat 2023 sent ni més ni menys que el quart cotxe més matriculat a les carreteres espanyoles.

 

El creixement d'aquest fabricant al nostre país ha estat més que notable, amb un augment de més del 300 % quant a vendes el 2023 respecte a l'any anterior, evidenciant així que és un fabricant en qui molts confien a l'hora de fer-se un amb un cotxe que se situen diversos esglaons per sota de la mitjana|mitja dels seus respectius segments quant a preu.

Els problemes en el servei postvenda de MG

Això sí, aquest espectacular creixement que ha tingut aquesta marca en els últims temps al nostre país està començant a tenir conseqüències, i conseqüències no precisament molt positives per al fabricant. I és que són molts els comentaris que es poden llegir en la xarxes socials per part d'usuaris d'aquesta marca que es queixen del pèssim servei postvenda que s'han trobat cada vegada que han tingut algun problema amb algun dels seus cotxes.

 

Si bé és cert que des del fabricant asseguren que els terminis no són gaire superiors als de la resta de marques a l'hora de realitzar algun tipus de reparació en els seus models, sobre tots els que són en garantia, tan sols fa falta llançar un ull a la xarxes socials del fabricant per adonar-se que no soc precisament poques les queixes dels clients en aquest sentit.

És més, si bé és cert que molts estan molt satisfets amb les seves compres, no són pocs els que asseguren que, si haguessin sabut en el moment de la compra que el servei postvenda de la marca anava a ser tan negatiu com el que s'estava trobant en alguns casos, haguessin preferit pagar una mica més i fer-se amb un model d'una marca molt més assentada a les nostres carreteres.