Tan sols fa falta veure els excel·lents resultats de vendes que està aconseguint MG en els últims anys al nostre país per adonar-se que la marca britànica, ara convertit en una marca low-cost de la mà del gegant asiàtic Saic Motors, s'ha convertit en un dels fabricants de referència entre aquells que tenen un pressupost molt ajustat.

Amb gairebé 7000 matriculacions en el que portem d'any, aquest fabricant pot presumir d'ocupar ara la posició 16 en el rànquing de les marques més venudes. És més que evident que tenir 15 marques per davant no deixa de ser un detall a tenir en compte, però el fet que MG ja estigui aconseguint més vendes ara a Espanya que marques tan consolidades com Ford, Fiat, Volvo o Cupra parla molt bé el treball que estan realitzant en el fabricant.

 

No és cap secret que el principal motiu pel qual molts van als concessionaris d'aquest fabricant és perquè els seus models se situen diversos esglaons per sota quant a preus respecte als seus rivals directes, una estratègia que li ha servit durant molts anys a Dacia i que li està servint ara a MG.

No tot són bones notícies per a MG

En aquest sentit, si bé és cert que des de la marca tenien molt clar que aquesta aposta pels models low-cost i serà determinant per aconseguir unes bones xifres de vendes en mercats com l'espanyol on els cotxes barats sempre han tingut molt èxit, encara que segurament no s'esperaven és el problema amb què s'estan trobant dels últims mesos.

 

I és que tal com apunten en mitjans com El País després de parlar amb diversos conductors afectats alguns problemes en el servei postvenda de la marca, no són precisament pocs els compradors que, ara coneixent com ha respost el fabricant alguns dels seus problemes i el temps que estan tardant a reparar els seus cotxes, optarien per fer marxa enrere i després apostar per aquest fabricant.

 

D'altra banda, si bé és cert que evidentment la immensa majoria dels conductors estan més que satisfets amb els seus cotxes, també es poden trobar comentaris en la xarxes socials que van en aquest sentit. Així, per molt que MG pugui presumir de ser una marca que ha crescut, i molt, en els últims temps a Espanya, els seus problemes en el servei postvenda com apunten a l'esmentat mitjà no són menors.