Un dels principals motius pels quin és el MG ZS s'ha convertit en un dels models més venuts a Espanya en els últims temps és perquè el model xinès passa per ser un dels més barats no tan sols del seu segment, sinó de tot el mercat espanyol.
Comptant amb totes les promocions disponibles per part del fabricant, aquest model té un preu de partida en la seva versió d'accés que es queda per sota dels 15.000 €, un preu que l'allunya d'alternatives barates dels seus aspectes com és el cas del Seat Arona, el SsangYong Tivoli, el Dacia Duster o el Kia Stonic.
Tanmateix, es pot tenir en compte que ha estat precisament Citroën la que ha decidit donar un cop a sobre de la taula amb el llançament del seu nou C3, un model que s'ha transformat completament passant de ser un utilitari o un suburbà amb un disseny molt atractiu, i, sobretot, una relació qualitat preu pràcticament imbatible.
El nou Citroën C3 apunta èxit
Si bé és cert que la marca francesa està centrant bona part dels seus esforços en potenciar les vendes de la versió elèctrica, aquest model compta també amb una versió de combustió que, en la seva versió d'accés, es converteix en una alternativa molt interessant tant al MG com a la resta de models senzills del seu segment.
Es pot tenir en compte que és un model una mica més petit que la immensa majoria dels seus rivals directes i que, per tant, no compta potser amb tanta habitabilitat i capacitat de càrrega, però el fet que tingui un preu de partida comptant amb descomptes i promocions en la seva versió d'accés que ronden els 15.000 € el converteix en una opció perfecta per a aquells conductors que busquen un model senzill però no volen acudir a marques low-cost.
Segurament aquesta versió d'accés no serà la més venuda d'aquest nou Citroën C3, però tenen un preu de partida tan baix el col·loca en una situació privilegiada davant models que, per molt que tinguin un preu similar, acaben tenint l'etiqueta del model de baix cost, una cosa que en el cas de Citroën no succeeix.