En Citroën són molt conscients de què, bé és cert que els SUV continuen sent la carrosseria de moda tant a Espanya com a Europa, hi ha un segment de conductors que no volen saber res d'aquest tipus de cotxes, entre altres coses perquè són opcions més cares que els compactes, les berlines els monovolums sense que aquest augment de preu acabi derivant ni en un millor confort i una millor capacitat de càrrega, sinó que es basa en alguna cosa purament estètic.

És evident que la marca francesa té diversos models d'aquestes característiques en la seva gamma, i que de fet el C4, un compacte que s'apropa molt més als SUV que a les carrosseries clàssiques en aquest sentit, és el seu model més venut, però això no significa que el fabricant de França no tinguin altres propostes molt interessants.

 

Un d'elles passa per ser una de les propostes més atractives per a aquelles famílies que no volen saber res dels SUV però que al seu torn busquin un model amb molta habitabilitat, molta capacitat de càrrega i, a més, un motor elèctric pur.

El Citroën e-Berlingo, una opció diferent

No és cap altra que el Citroën e-Berlingo, la versió 100 × 100 elèctrica de la famosa furgoneta francesa que cada vegada té més adeptes a les carreteres europees. I és que, a diferència del que va passar fa uns anys, quan aquest tipus de furgonetes material cap tipus d'afectiu, cada vegada més les marques que les tenen als seus catàlegs opten per convertir-les en alternatives a tot estirar per a aquelles famílies potser més aventurera.

I com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquesta furgoneta elèctrica té un preu que es queda per sota dels 25.000 € sempre que s'opti per aprofitar tots els descomptes de la marca així com els ajuts del Pla MOVES del govern, el pla que busca incentivar la venda d'aquest tipus de models.

 

L'únic punt feble d'aquest model, especialment en comparació amb les versions de combustió, és que compta amb una autonomia de tan sols 280 km, una xifra realment baixes i el que es busca és un model per fer llargues distàncies o llargs viatges, una cosa que precisament no és gaire comuna entre els que s'interessen per un model elèctric, que saben que al final on se n'acaba traient millor partit aquest tipus de motors és en entorns urbans o interurbans.