El Ford Kuga pot presumir de ser el model més venut de la marca americana en aquest 2023 al nostre país. Un model que, amb més de 3700 matriculacions, ocupa actualment, tenint en compte les vendes dels quatre primers mesos de l'any, la posició 26 en el rànquing dels cotxes més matriculats.

Si bé és cert que té diversos rivals directes per davant, no deixa de ser un dels models més venuts del seu segment i un model que, a més, vas a bona part de les seves vendes en la seva versió híbrida endollable, que no deixa de ser un dels PHEV més venuts a Espanya.

 

El problema en el seu cas és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model té un preu que frega els 32.000 €, una quantitat massa elevada per a bona part dels conductors a Espanya que, com bé evidencien les xifres de vendes, estan optant cada vegada més per anar a un segment inferior, al dels SUV de mida urbana.

Si bé és cert que els SUV de mida compacta poden presumir de ser opcions més polivalents donada la seva habitabilitat més gran i capacitat de càrrega, així com una potència més gran millor tecnologia i equipament, ja que alts preus d'aquests models estan obligant molts conductors a anar directament a buscar un model més barat.

El Ford Puma és fins i tot una opció millor que el Kuga

En el cas de Ford, l'alternativa més interessant al Kuga és el Puma, un model d'un segment inferior però que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, té un preu molt més atractiu. I és que, comptant amb totes les promocions i descomptes, la versió més senzilla d'aquest model té un preu de partida que es queda per sota dels 24.000 €, és a dir, una diferència de gairebé 8000 € respecte al seu germà gran.

 

És més que evident que és un model de dimensions més reduïdes i que està pensat per ser un cotxe per a desplaçaments en entorns urbans interurbans, però això no significa que pateixen autopistes en carreteres com si que passa amb altres models d'un segment encara inferior.

El millor en el seu cas és que, a diferència del que passa amb el seu germà gran, el Puma arriba de sèrie amb un sistema de micro ideació diguessin la seva mecànica de gasolina de 125 cavalls de potència, el que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, fent d'ell una opció fins i tot més recomanable per a segons quin ús se li vulgui donar al cotxe.