Com bé saps en Peugeot, serà a partir de 2035 quan, tret que de nou la situació d'un gir radical, no es podran vendre a Europa cotxes que no comptin amb motors 100 × 100 d'elèctrics.

Si bé és cert que encara falten molts anys perquè arribi aquell moment i que el fet que no es puguin vendre cotxes amb motor de combustió no implica que no puguin continuar circulant cotxes de combustió per les carreteres europees, a la marca francesa saben molt bé que deuen si o si anar ampliant la seva nòmina de models elèctrics al seu catàleg.

 

Entre altres coses perquè, més enllà que existeixi una data límit en aquest sentit, tots i cadascun dels fabricants de pes a les carreteres europees ja estan fent importants passos en aquest sentit, sent potser Volkswagen una de les que més ha treballat en els últims temps en aquesta línia. Amb l'evident intenció de no deixar a la marca alemanya amb més quota de mercat de la necessària, que la marca francesa ja estan treballant en un nou model que apunta, en un futur, a ser un dels més interessants en el seu segment.

Peugeot llançarà un 5008 elèctric el 2025

No és cap altra que la versió elèctrica del 5008, la seva SUV de més dimensions, amb set places, i que pot presumir de ser un dels SUV familiars amb millor relació qualitat preu actualment les carreteres europees.

Si bé és cert que és la marca gal·la saps molt bé que aquest tipus de models no tenen la quota de mercat que tenen els seus germans petits, tant el 3008 com el 2008, saben també molt bé que al final també les famílies han de buscar un model elèctric, per això ja estan treballant en aquesta versió d'aquests 5008.

 

Una versió que, lògicament, comptar amb un disseny propi, un disseny que emfatitza el caràcter elèctric d'aquest model i que el diferencia la de la versió de combustió, una estratègia que no sol ser comuna, això sí, en tots els fabricants.

Si bé és cert que encara falta molt perquè es llanci al mercat, ja se sap que aquest nou 5008 elèctric comptarà amb motors d'entre 180 i 200 cavalls de potència i, sobretot, bateries que li permetran tenir fins a 500 km d'autonomia manera elèctrica, una xifra ja molt considerable.