Amb poc més de 47.000 matriculacions en el que portem d'any, Peugeot passa per ser ara la quarta marca amb més quota de mercat a les carreteres espanyoles. Un fabricant que té per davant a marques com Toyota, Kia i Volkswagen.

Precisament l'objectiu que tenen a la marca francesa és robar-li la tercera plaça a Volkswagen ja que sap molt bé que la distància amb Toyota i Kia sembla insalvable en tan sols tres mesos perquè acabi l'any. La diferència total de vendes al nostre país entre Peugeot i Volkswagen és d'unes 1500 matriculacions el que implica que, si Peugeot té un bon mes i Volkswagen té un mes una mica fluix, la marca gal·la podria arrabassar-li el tercer calaix del podi.

 

Per sort per a la marca de Stellantis, un dels seus models continua estant molt en forma i continua presumint de ser un dels models més venuts al nostre país. No és cap altre que el Peugeot 2008, un model que acumula 15.271 vendes en el que portem d'any i ocupa la tercera posició en el rànquing dels cotxes més matriculats a Espanya.

El Peugeot 2008 és la millor arma de la marca a Espanya

Amb el Dacia Sandero fregant les 20.000 matriculacions, en Peugeot tenen molt clar que el seu objectiu d'aquí a final d'any no és precisament arrabassar-li la primera posició al model low-cost, sinó lluitar per retallar distàncies i intentar arrabassar-li la segona posició al Seat Arona, que acumula 18.001 vendes.

La diferència entre aquests dos models no és menor, de gairebé 3000 matriculacions, el que és una missió pràcticament impossible per part del Peugeot. Això sí, tenint en compte que el Toyota C-HR està en quarta posició amb gairebé 15.000 vendes i que, per tant, la diferència entre aquest model i el Peugeot és mínima, a la marca gal·la continuen optant per oferir interessants descomptes i promocions per al que és el seu model més venut.

 

Un model que acaba de ser actualitzat i que, per tant, compta amb moltes unitats en stock de la versió abans de l'actualització, una versió que té un preu de partida de poc més de 21.000 € sempre que es finança la compra amb la marca francesa i que el converteix en una de les millors opcions del seu segment.

Falta saber ara fins a quin punt aquest tipus de promocions interessants que està posant Peugeot a sobre de la taula li van ajudar a, aniràs a intentar retallar distàncies amb l'Arona, continuar estant per davant d'un Toyota C-HR que és també un rival molt dur.