Com no podia ser de cap altra forma veient l'èxit que estan tenint alguns dels seus rivals directes, en Peugeot no han fet cap altra cosa que llançar una versió molt interessant del seu 3008, un model que competeix en el mateix segment en la que competeixen homes amb molt pes al mercat espanyol com és el cas del Kia Sportage, Seat Ateca, Hyundai Tucson o Nissan Qashqai, entre altres.

En aquest sentit, es pot destacar que la immensa majoria dels seus rivals directes, especialment els que s'han renovat recentment com és el cas del Kia, el Hyundai o el Nissan, compten en la seva gamma amb versions que els permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT gràcies a comptar en la seva gamma mecànica amb motors que arriben associats a un sistema de micro hibridació lleugera.

 

Si bé és cert que fins fa molt poc en Peugeot podia presumir de tenir en la versió híbrida endollable dels seus 3008 un dels models més venuts de la seva categoria, el fet que hagi llançat ara una versió que arriba amb un motor amb un sistema d'escriure acció lleugera li va ajudar, assegurança, a augmentar la seva xifra de vendes.

Els preus del Peugeot 3008 amb sistema de micro hibridació

Aquest cas es tracta d'un motor de 136 cavalls de potència que a més va unit a un sistema de transmissió automàtica, per la qual cosa, més enllà que compti amb l'etiqueta ECO de sèrie, també ho fa amb un tipus de transmissió cada vegada més demandada al nostre país.

 

A la marca francesa beneït estructurar la gamma d'acabats associats a aquesta mecànica en tres opcions, Active Pack, Allure Pack i GT, evidentement cadascuna d'elles més ben dotada que l'anterior i, també, evidentment, més cara. Amb preus des de 39.450, 42.290 i 44.540 euros respectivament sense comptar amb cap tipus de descompte i promoció, no seria estranya que aquesta nova versió del 3008 amb etiqueta ECO de la DGT es van convertir en una de les més demandades dins de la seva gamma.

Això sí, es pot tenir en compte que alguns dels seus rivals directes com és el cas del Kia, el Hyundai o el Nissan són models molt més moderns i que s'han actualitzat recentment, perquè el Peugeot continua estant un esglaó per sota en alguns aspectes. En qualsevol cas, comptar amb aquest sistema de micro hibridació lleugera no deixa de ser un avenç més que interessant per a aquest model.