En Peugeot són molt conscients de què, tenint en compte la diferència de vendes dels seus 2008 respecte als dos models més venuts al nostre país, el Dacia Sandero i el Seat Arona, que porten acumulades ja gairebé 4000 vendes més que el model francès, el principal objectiu que tenen amb aquest model a Espanya de cara aquest el 2023 és que acabi sent el tercer cotxe més matriculat a les nostres carreteres.

Per aconseguir-ho, això sí, abans hauran de superar també a un dels autèntics Top vendes a Espanya, el Toyota C-HR, que ocupa actualment la tercera posició, un per davant respecte al Peugeot 2008. Mentre que el Toyota acumula 10.748 matriculacions, el Peugeot te n'acumula 10.727, és a dir, la diferència entre aquests dos models és mínima, per la qual cosa no seria estrany que el model francès acabés aquest 2023 fins i tot per davant.

El problema per a la marca francesa és que, amb la nova generació del C-HR recentment presentada, no seria estrany que la marca japonesa optés per rebaixar el preu de la versió actual en aquests últims mesos de la seva vida comercial. És per això que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, Peugeot ha optat per anticipés en aquest sentit i ha aplicat un descompte de més de 3000 € a la versió més senzilla del seu 2008.

El Peugeot 2008 busca el podi a Espanya

Així, gràcies a aquest descompte de més de 3000 €, el preu de partida de la versió més senzilla del 2008 es queda per sota dels 24.000 €. Es pot destacar que, això sí, som davant d'una oferta que passa per condicions específiques de finançament, per la qual cosa evidentment, comptant amb els interessos i les comissions, el seu preu final acabarà sent més alt.

 

En qualsevol cas, la diferència de preu entre la versió més senzilla d'aquest vaig pensar que la versió més senzilla del Toyota ronden els 3000 €, entre altres coses perquè el model japonès, a diferència del model francès, compte de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable.

En el cas del 2008, la versió més senzilla arriba amb un motor de 100 cavalls de potència, una mecànica de gasolina que no és precisament la més potent però que és més que suficient per moure aquest model amb facilitat per entorns urbans interurbans, que no deixen de ser el seu millor terreny de joc.