Com ha passat des de fa ja uns anys, a mesura que es va apropant el bon temps cada vegada són més els que es interessat per les camper, és a dir, models adaptats i configurats per ser una espècie de casa amb rodes.

En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que l'auge de les camper ha estat enorme en els últims temps, sobretot perquè són moltes les famílies que han descobert que es poden realitzar vacances d'una forma diferent de l'habitual gràcies a comptar amb transport i casa en una sola cosa.

 

És cert que algunes marques ofereixen alguns paquets per lligar alguns dels seus models i convertir-los en camper, però el més habitual és que els amants d'aquest tipus d'opcions a cuidar els especialistes en aquesta matèria. Un d'ells, una petita empresa alemanya, ha decidit convertir a una de les furgonetes familiars més populars a Europa, el Peugeot Rifter, en una petita camper.

El Peugeot e-Rifter es converteix en una camper

Ha estat l'especialista Vanderer el que ha optat per convertir la Rifter, una furgoneta elèctrica que es fabrica al nostre país, en una petita camper. Això sí, el procés d'adoptar aquesta furgoneta familiar al seu nou mesurat acaba derivant en un preu que frega els 60.000 €, per la qual cosa no és una opció precisament barata.

 

D'altra banda, es pot tenir en compte que l'especialista no ha tocat res a nivell mecànic, per la qual cosa la resta continua comptant amb un motor elèctric de 136 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir autonomia que es queda just per sota dels 300 km, una xifra una mica justa tenint en compte que aquest tipus de models estan pensats precisament per a famílies a les quals ens agraden fer llargues rutes. En qualsevol cas, sempre que es planifiqui bé la ruta, l'autonomia no acaba suposant cap problema avui dia.

Amb diferents opcions de personalització quant als mobles, la cuina i els llits, segur que no seran pocs, especialment aquells que vulguin gaudir d'una camper elèctrica, una opció que segurament creixerà quant a vendes en els propers anys a Europa, els veuran amb bons ulls aconseguir aquesta opció, encara que no sigui barata.

 

Entre altres coses perquè, com no podia ser de cap altra forma sent com és un model elèctric, aquesta Rifter pot presumir de comptar amb l'etiqueta 0 de la DGT, i poder així aprofitar-se de tots els seus avantatges, que no són poques.